اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار در کشور صورت می‌گیرد

برگزاری بزرگ‌ترین سمینار آموزش مینی تنیس در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان مرکزی از برگزاری بزرگ‌ترین سمینار آموزش مینی تنیس برای دومین بار در کشور در این استان خبر داد.

برگزاری بزرگ‌ترین سمینار آموزش مینی تنیس در اراک

محمدحسین حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان دومین استان کشور بعد از تهران دوره آموزشی مینی‌تنیس ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی طی روزهای 25 و 26 مرداد ماه و با حضور 150 نفر از مربیان و دبیران ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس استان مرکزی گفت: در این دوره آموزشی اساتید ملی و بین‌المللی از فدراسیون، کار تدریس این رشته را بر عهده دارند.

حسین‌خانی با بیان اینکه مربیان و دبیران ورزشی بعد از فراگیری، آموزش‌‌های لازم مینی تنیس را به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ارائه می‌دهند بیان کرد: این طرح حرکت بزرگی برای پرورش استعدادهای کودکان در کشور است که موجب تقویت ورزشکاران پایه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آموزش‌های رشته تنیس در اراک به صورت رایگان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس استان مرکزی همچنین از آماده‌سازی ورزشکاران استان برای حضور در لیگ‌های کشور خبر داد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول