اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ـ 28

برگزاری نمایشگاه نشریه‌ دینی همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نشریه‌ دینی همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مرکز نمایشگاه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه نشریه‌ دینی همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی اظهار کرد: در این نمایشگاه که در بخش‌های گوناگون تبلیغات، محافل و نشست‌ها، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، ادارات، نهادها و سازمان‌های هنری، کودک و نوجوان، نشر الکترونیک، نشر مکتوب، مطبوعات دینی، بصیرت و جنگ نرم، بیداری اسلامی، تدبر در قرآن و داستان‌‌های قرآنی برگزار شده، مؤسسات آستان قدس رضوی به ‌طور متمرکز در سالن بهار حضور به هم رسانده و آماده‌ ارائه‌ خدمات به مراجعان در قالب گروه‌های مختلف سنی است.

وی با بیان اینکه حدود 10 هزار متر مربع از فضای موجود در مرکز نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت به مؤسسات آستان قدس رضوی اختصاص دارد، افزود: مؤسسات گوناگون آستان قدس رضوی از قبیل معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، اداره‌ علوم قرآن و حدیث، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه آفرینش‌های هنری، مؤسسه چاپ و انتشارات (به‌نشر)، سازمان کتاب‌خانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و همچنین مؤسسه‌ خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی که در حوزه ترویج مبانی قرآنی و تبلیغ دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار هستند، در این نمایشگاه حضور داشته و جدیدترین دستاوردهای قرآنی و محصولات فرهنگی خود را در معرض نمایش و استفاده‌ عموم قرار داده است.

یوسفی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه نشریه‌ دینی همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مرکز نمایشگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: آستان قدس رضوی در این بخش با حضور مؤسسه فرهنگی قدس و همچنین نشریه«حرم» توانسته است به خوبی فعالیت‌های فرهنگی- دینی خود را به نمایش بگذارد.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: یکی از پر استقبال‌ترین بخش‌ها و مؤسسات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه تاکنون «مهدالرضا»ها بوده و بخش‌های مشاوره‌ دینی، پرسش و پاسخ در مسائل مختلف دین و ... نیز با استقبال عمومی شایان توجهی روبه‌رو بوده است.

مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی همزمان با حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خراسان رضوی، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران حضور فعالی داشته و همچنین در نخستین نمایشگاه مشترک دولت‌های ایران و افغانستان در کابل حضور به هم رسانیده‌اند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول