اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون امور توانبخشی بهزیستی در گفت‌وگو با فارس:

افرادی که در زلزله اخیر دچار معلولیت شده‌اند تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: افرادی که در زلزله آذربایجان شرقی دچار معلولیت شده‌اند تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.

افرادی که در زلزله اخیر دچار معلولیت شده‌اند تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به تمهیدات سازمان بهزیستی کشور برای حمایت از افرادی که در زلزله آذربایجان شرقی دچار معلولیت شده‌اند اظهار داشت: بهزیستی از روز گذشته جلسات خود را به صورت مستمر برای بررسی آمار احتمالی معلولان برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از سوی سازمان بهزیستی کشور و همچنین بهزیستی استان آذربایجان شرقی نمایندگانی به صورت دائم در مناطق زلزله زده حضور داشتند و گزارشات کاملی را در خصوص معلولان و سالمندان ارائه می‌کنند.

سخنگویی تأکید کرد: چنانچه در زلزله اخیر در آذربایجان شرقی و سه شهرستان آسیب‌دیده، سالمندی وجود داشته باشد که از حمایت خانواده برخوردار نباشد تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: معلولان و سالمندان در زلزله اخیر به سرعت و بدون فوت وقت با حمایت‌های سازمان بهزیستی مواجه خواهند شد و از خدمات مستمر این سازمان استفاده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هیچ یک از مراکز روزانه و شبانه سازمان بهزیستی در آذربایجان شرقی صدمه‌ای ندیده‌اند ضمن اینکه سازمان بهزیستی برای حمایت بیشتر و تأمین امکانات مبلغ 15 میلیون تومان را به یکی از مراکز شبانه‌روزی پرداخت کرده است تا تجهیزات خود را برای معلولان کامل کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول