اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم ملی گلبال به مصاف بهزیستی قم می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم ملی گلبال در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در پارالمپیک لندن به مصاف بهزیستی قم می‌رود.

تیم ملی گلبال به مصاف بهزیستی قم می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که قرار است ملی‌پوشان گلبال کشورمان در قالب کاروان اعزامی جانبازان و معلولان ایران اوایل شهریور ماه راهی رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن در کشور انگلیس شوند، این تیم هم‌اکنون در شهر مقدس قم در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد.

ملی‌پوشان گلبال که ترکیب آنها را شش گلبالیست تشکیل می‌دهند، تا روز پنجشنبه بیست و ششم مرداد ماه تمرینات خود را در قم برگزار می‌کنند و با نظر کادر فنی این تیم، در روز پایانی اردو یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم گلبال قم خواهد داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی گلبال کشورمان، تمرینات آماده‌سازی این تیم در آخرین اردوی تدارکاتی در شهر مقدس قم در دو نوبت صبح و عصر در سالن ورزشی شهید طاهریان میدان آزادگان قم برگزار می‌شو‌د.

به همین منظور گلبالیست‌های ملی‌پوش در نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 و در نوبت عصر از ساعت 17 تا 19 تمرینات خود را زیر نظر مربیان برگزار می‌کنند تا از هر نظر برای حضور موفق در پارالمپیک 2012 لندن در آمادگی قرار بگیرند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در حاشیه تمرینات ملی‌پوشان گلبال در قم عنوان کرد: از اینکه فدراسیون نسبت به هیئت قم برای میزبانی اردوهای مهم تیم‌های ملی نظر مثبت دارد، بسیار خوشحالیم و امیدواریم میزبان خوبی برای ملی‌پوشان اعزامی به پارالمپیک باشیم.

هادی کریمی اضافه کرد: این تیم از بهترین‌های رشته گلبال ایران تشکیل شده و با توجه به کادر فنی و نفرات با تجربه‌ای که دارد یکی از تیم‌های موفق حاضر در مسابقات گلبال بازی‌های پارالمپیک لندن به شمار می‌رود.

وی در خصوص وضعیت گلبال قم توضیحاتی ارائه کرد و ابراز داشت: زمان زیادی از موفقیت‌های گلبال قم در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی نمی‌گذرد و تمام سعی و تلاش ما در هیئت نابینایان و کم بینایان این است که گلبال به جایگاه واقعی خود در کشور بازگردد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم افزود: واقعیت این است که گلبال به لحاظ موقعیت و جایگاه در عرصه برون مرزی اعم از مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی دارای رفیع‌ترین جایگاه است، اما انتظار ما و مجموعه ورزشکاران نابینایان و کم‌بینایان در قم و سراسر کشور این است که بیش از پیش مورد توجه مسئولان به خصوص دست‌اندرکاران ورزش قرار بگیریم.

کریمی تاکید کرد: از تمام مسئولان استان خواهانیم با حضور در سالن ورزشی شهید طاهریان از نزدیک امکانات این سالن را مورد بازبینی قرار داده و با حضور خود در تمرینات تیم‌های ورزشی مختلف به خصوص الان که تیم ملی در قم حضور دارد، موجب امیدواری جامعه نابینایان و کم بینایان شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول