اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام بیش از 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان طی چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده دوشنبه‌ شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظارت و بازرسی از اصناف و مغازه‌های شهرستان دشتستان با تمام ظرفیت موجود برای رعایت حقوق مردم انجام می‌شود و این اداره تلاش گسترده‌ای در این راستا انجام داده است.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین تعداد واحد صنفی در سطح استان است و امیدوار هستیم در امر ساماندهی صنوف به موفقیت لازم برسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام بیش از 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از 10 هزار و 550 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دشتستان توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: این تعداد بازرسی در راستای کنترل و نظارت بر بازار طی چهار ماهه نخست سال جاری از کل شهرستان و بخش‌های تابعه انجام شده که با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان این روند بازرسی تشدید شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان یادآور شد: در نتیجه این بازرسی‌ها برای 311 واحد صنفی متخلف با 414 مورد کشف تخلف پرونده‌هایی به ارزش بالغ بر 2 میلیارد و 678 میلیون ریال تشکیل شده است.

محمدزاده اضافه کرد: پرونده‌های متخلفین به منظور رسیدگی و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی اذعان داشت: بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

این مسئول متذکر شد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان شدت بیشتری پیدا کرده و شهروندان می‌توانند در راستای کنترل و نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و سایر موارد تخلف مشهود در بازار را با سامانه 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان منعکس کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول