اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف پوشاک قاچاق از اتوبوس حامل مسافر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم از کشف یک‌هزار و 373 ثوب پوشاک خارجی قاچاق از اتوبوس حامل مسافر در این شهرستان خبر داد.

کشف پوشاک قاچاق از اتوبوس حامل مسافر در جهرم

یوسف ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان جهرم در ادامه اقدامات خود در مورد جلوگیری از قاچاق کالا توسط اتوبوس‌های مسافربری با برنامه‌ریزی‌های پلیسی و اطلاعاتی خود موفق شدند یک اتوبوس که اقدام به قاچاق کالا می‌کرد را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این اتوبوس، ماموران حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این خودرو را هنگام عبور از یکی از ایست بازرسی‌های این شهرستان توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس یک‌هزار و 373 ثوب انواع پوشاک قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف اتوبوس جاسازی شده بود، کشف شد.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: این اتوبوس به منظور سیر مراحل قانونی به همراه راننده آن به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال داده شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول