اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

قدس روز حمایت از بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: قدس روز حمایت ملل مختلف جهان از بیداری اسلامی است.

قدس روز حمایت از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی صبح امروز در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: روز قدس فرصتی دوباره به دست می‌دهد تا تفکر بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان احیا شده و ملت‌ها پشتیبانی خود را از این کشورها اعلام کنند.

وی تصریح کرد: امروزه همه ملت‌ها به این یقین رسیده‌اند که ایادی استکبار جهانی به دنبال اعمال نفوذ در بلاد اسلامی بوده و برای ایجاد فتنه و آشوب در آنها توطئه‌چینی می‌کنند بنابراین از طریق شرکت در راهپیمایی روز قدس می‌توان بر اتحاد و یکدلی مسلمانان اقصی نقاط جهان صحه گذاشت.

فرماندار چایپاره ادامه داد: روز قدس ملت‌ها نه‌ تنها با ستم‌دیدگان فلسطین همدردی می‌کنند بلکه به این وسیله فرصتی به دست می‌آید تا حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از دولت و ملت سوریه اعلام کنند پس روز قدس در سال جاری از اهمیت زیادی برخوردار است.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان دین اسلام هم‌اکنون با بیداری و خیزش ملل مسلمان روبه‌رو شده‌اند، اضافه کرد: حاکمان مزدور و مستبد کشورهای‌غربی منافع اقتصادی و سیاسی خود را در مخاطره می‌بینند و از این بیم دارند که دامنه انقلاب ملت ایران به سایر کشورها نیز برسد.

فرماندار چایپاره با اظهار به اینکه دشمن برای به انحراف کشاندن ملل انقلابی نهایت تلاش خود را می‌کند، اظهار داشت: باید با حفظ هوشیاری و توام با بصیرت رو به جلو گام گذاشت تا مخالفان و معاندان فرصت جولان‌دادن در اذهان را پیدا نکنند و کشورها از مسیر رشد و تعالی به بیراهه نروند.

وی ادامه داد: کشور سوریه هم‌اکنون در خط مقدم مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد پس باید هوشیاری خود را حفظ کند زیرا در این برهه، سران این رژیم غاصب به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان هستند که باید این توطئه را خنثی کرد.

فرماندار چایپاره با اظهار به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی، امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، بیان داشت: با توجه به اینکه در منطقه رویدادهای سیاسی و اجتماعی زیادی در حال وقوع است پس روز قدس امسال با شور مضاعفی برپا می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول