اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز بازگشت آزادگان

آزادگان چهارمحال و بختیاری گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در سالروز بازگشت آزادگان گردهمایی بزرگ آزادگان این استان در شهرکرد برگزار می‌شود.

آزادگان چهارمحال و بختیاری گردهم می‌آیند

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت و بردباری هستند که با تلاش و پایمردی تا آخرین لحظه با دشمن جنگیدند.

وی افزود: عنوان بزرگ آزادمردی برگرفته از بزرگ آزادمرد شیعه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که آزادگان کشور با یدک کشیدن این عنوان بزرگ در زمان اسارت فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دادند.

امیری تعداد آزادگان این استان را 526 نفر عنوان کرد و گفت: آزادمردان این استان با وجود تمام تنگناهای دشمن ذره‌ای از سیاست‌های اصلی نظام و ولایت سرپیچی نکرده و با صبر و بردباری اثبات کردند حتی با وجود بدترین شکنجه‌ها نیز لبیک‌گوی امام راحل(ع) هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری جنگ تحمیلی را دفاع مقاومتی نامید و گفت: از صدر اسلام تاکنون مسلمانان همواره در برابر دنیای استکبار مقاومت کرده و از خودگذشتگی نشان دادند که نمونه بارز آن را می‌توان دفاع مقدس رزمندگان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد.

وی با بیان اینکه مقاومت تنها در جنگ‌های نظامی رخ نمی‌دهد، گفت: ایران اکنون در شرایط رویارویی با جنگ نرم دشمن قرار دارد که مقابله با این جنگ شیوه خاص خود را می‎‌طلبد که البته برگرفته از روحیه مقاومت در بدنه اجتماع است.

امیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌ جاری تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان را نشأت گرفته از فرهنگ شهادت برشمرد و گفت: خیزش امروز دنیای اسلام نشأت گرفته از فرهنگ شهادت است که ملت ایران آن را به خوبی در هشت سال دفاع از کشور به نمایش گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس، گفت: جامعه ایثارگران همچون گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس در راهپیمایی حاضر خواهند شد تا نشان دهند که دشمن هیچگاه نمی‌تواند روحیه مقاومت مسلمانان را خدشه‌دار کند.

وی از برگزاری اجتماع و گردهمایی بزرگ آزادگان در سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته همزمان با سالروز ورود آزادگان، آزادگان این استان گردهم خواهند آمد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول