اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه امام‌رضا(ع) به مناسبت روز جهانی قدس

رژیم صهیونیستی سوریه را به جرم حمایت از مجاهدان فلسطین به آتش فتنه کشاند

خبرگزاری فارس: سپاه امام رضا(ع) در بیانه‌ای برای روز قدس آورده است: رژیم صهیونیستی با آرزوی تصرف نیل تا فرات علیه کشورهای اسلامی توطئه کرد و در بارزترین آنها سوریه را به جرم حمایت از مقاومت و مجاهدان فلسطین به آتش فتنه کشاند.

رژیم صهیونیستی سوریه را به جرم حمایت از مجاهدان فلسطین به آتش فتنه کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در متن بیانیه سپاه امام‌رضا(ع) به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: شما ای مستضعفان جهان و کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بپا خیزید و حق را با چنگ و دندان بگیرید و از هیاهوی تبلیغاتی بر قدرت‌های و عمال سرسپرده آنان نترسید.

سلام بر قدس، سلام بر فلسطین سلام بر مجاهدان و مبارزان فلسطینی، سلام بر بیداری اسلام، ای قبله نخست مسلمان از آن روزی که چنگال خونین صهیونیست‌های غاصب بر گنبد تو چنگ انداخت غم سنگینی بر قلب مسلمان جهان سایه افکند و آنان را مصمم داشت تا با همت و مجاهدت و یکدلی چنگال خونین غاصبان را در هم شکسته و فلسطین را از بند اسازت آزاد کنند.

دریغ که ساده اندیشی و غفلت حکام مزدور بعضی از سران کشورهای عرب سبب شد که سالیان سال فلسطین مظلوم زیر چکمه‌های مزدوران صهیونیست و زنجیر تانک‌های  آن رژیم غاصب قرار گیرد.

امروز اسرائیل این دشمن قسم خورده بشریت با بی‌توجهی به تمام قوانین بین‌المللی با آرزوی تصرف نیل تا فرات علیه همه کشورهای اسلامی توطئه نموده و در بارزترین آنها سوریه را به جرم حمایت از مقاومت و مجاهدان فلسطین به آتش فتنه کشانده است، البته استکبار جهانی و سازمان‌های بین‌المللی هم چشم خود را براین همه ظلم و تعدی بسته و هیچ اقدام موثر و سازنده‌ای از خود نشان نمی‌دهند.

چنین است که به فرموده بزرگ فریادگر قرن معاصر، حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، مسلمانان آزاد اندیش جهان باید به پا خیزند و حق مشروع خود را با چنگ و دندان از ایادی صهیونیست باز پس گیرند.

روز قدس بهانه‌ای است تا ملل مظلوم و ستم دیده جهان در صف‌های آهنین انسجام یافته و با ندای  ‌الله‌اکبر بر غاصبان فلسطین بخروشند.

مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی بدون توجه به فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی استکبار در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضوری وصف‌ناپذیر در راهپیمایی با شکوه قدس دوشادوش دیگر ملت‌های مسلمان ستم دیده جهان با آرمان‌های مقدس مردم عزیز فلسطین تجدید پیمان خواهند کرد.

در این حرکت با حضور پرشور بسیجیان دلاور، سپاهیان و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خطه ولایتمدار خراسان‌رضوی همراه با امت‌ خداجوی در تمام شهرهای استان با تبیین شعارهای همسو  ادامه راه انتفاصه فلسطین و مبارزه خستگی‌ناپذیر تا نابودی اسرائیل غاصب را در عرصه جهانی اعلام کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول