اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

قدس روز دفاع از خط مقدم جبهه اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان فردوس گفت: روز قدس روز دفاع از خط مقدم جبهه اسلام است.

قدس روز دفاع از خط مقدم جبهه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس در شهرستان فردوس اظهار کرد: خیزش و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اهمیت روز قدس امسال را دوچندان کرده است.

وی افزود: قیام کشورهای اسلامی از یک سو و تزلزل جبهه کفر از سوی دیگر سبب شده است که جبهه اسلام در خط مقدم کشورهای اسلامی یعنی سوریه با چالش مواجه شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فردوس با اشاره به کشتار مسلمانان در سوریه تصریح کرد: مردم مسلمان سوریه نیاز به حمایت مسلمانان جهان دارند؛ بنابراین همه ما باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

جوان گفت: روز قدس روز دفاع از اسلام، مکتب انبیا و خط مقدم جبهه اسلام یعنی کشور سوریه است.

وی افزود: در روز قدس هیچ‌کس نباید در خانه بماند بلکه باید با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، به دفاع از مسلمانان مظلوم جهان برخیزد و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم وارد کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فردوس تصریح کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین که بیش از هفت دهه از مقاومت این ملت و اشغال سرزمین‌های آن می‌گذرد بسیار مهم و مورد توجه است و امام راحل نیز به سبب اهمیت موضوع، جمعه پایانی ماه رمضان را روز قدس نامیدند.

جوان یادآور شد: روز قدس سرآغازی برای بیداری ملت‌های مسلمان جهان بوده و حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس نشان از گسترش روزافزون اسلام در دنیا دارد و صهیونیسم نیز هر لحظه به پایان عمر ننگین خود نزدیک‌تر می‌شود.

در این جلسه بر حضور گسترده و منسجم مردم و به ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی تاکید و مقرر شد؛ بنرهای تبلیغاتی بر سردر ادارات سطح شهرستان نصب شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول