اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس پلیس راهور کرمان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کرمان محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس را اعلام کرد و از مردم همیشه در صحنه خواست در این روز حماسی، نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: پلیس از ساعات اولیه روز جهانی قدس بر اساس طرح در مسیرهای تعیین شده مستقر و از ساعت هشت صبح مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی را مسدود می‌کند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: در شهر کرمان راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10 و 30 دقیقه روز جمعه 27 مرداد ماه از تقاطع طالقانی آغاز می‌شود.

غفوریان در تشریح مسیرهای این طرح بیان داشت: مسیرهای سه‌راهی احمدی، میدان شهدای انتظامی و خیابان امام خمینی (ره) از سه‌راه پیروزی به سمت تقاطع طالقانی مسدود است.

وی افزود: در مسیر سه‌راه عدالت و میدان توحید منتهی به تقاطع توحید "ارگ" و سه‌راه معلم منتهی به خیابان قدس عبور وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تقاطع کاظمی از سمت تقاطع ولیعصر (عج) در غرب و سه‌راه گنجعلیخانی در شرق عبور ممنوع است.

وی گفت: مسیرهای ورودی تقاطع ابن‌سینا در خیابان فلسطین از سمت شرق و غرب از خیابان شهید ناصر فولادی و شهید چمران منتهی به این تقاطع عبور ممنوع است.

غفوریان بیان داشت: در میدان بسیج مسیر از سمت سه‌راهی بلوار پلیس در شرق و خیابان شهید کامیاب در غرب این میدان عبور ممنوع است.

وی عنوان کرد: در تقاطع پاسداران مسیر از سمت خیابان پاسداران در سه‌راهی ارتش از غرب و سه‌راهی تأمین اجتماعی در خیابان کارگر در سمت شرق به سمت این تقاطع مسدود است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: ورود وسایل نقلیه به میدان عاشورا در ضلع شمالی مصلای بزرگ امام علی (ع) و بلوار پارادیس به سمت جنوب ممنوع است.

غفوریان از مردم عزیز و روزه‌دار خواست در این روز بزرگ و حماسی نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول