اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه خبر داد

تحویل 1500 واحد مسکن مهر مجلسی تا پایان هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه گفت: تا پایان هفته دولت حدود یک هزار و 500 واحد از مسکن مهر مجلسی را به افراد واجد شرایط واگذار می‌کنیم.

تحویل 1500 واحد مسکن مهر مجلسی تا پایان هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حبیب‌الله معتمدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه کمیته مسکن  شهرستان مبارکه، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از مهم‌ترین تکالیف دولت برای بر طرف کردن مشکل مسکن در کشور بوده که این امر توانسته آمار کسانی که فاقد مسکن هستند را در کشور کاهش دهد.

وی افزود: با توجه به کسب رتبه اول مسکن مهر توسط استان اصفهان در کشور و بالا بودن این آمار مسکن در این شهرستان تمامی دستگاه‌های اجرایی در این پروژه باید مسکن مهر را در اولویت اول خود قرار دهند و هر چه سریع‌تر به ارائه خدمات مورد نیاز بپردازند.

فرماندار مبارکه گفت: حدود 6 هزار واحد در شهر مجلسی پیش‌بینی شده است که از این تعداد حدود یک‌هزار و 500 واحد ان تا پایان هفته دولت واگذار و تعداد 4 هزار و 500 واحد دیگر آن در مرحله تکمیل است.

به گزارش فارس، در پایان جلسه تمامی دستگاه‌های اجرایی در این پروژه به تبادل نظر درباره مشکلات و ارائه آمار از روند رشد فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر مجلسی، طالخونچه و دیزیچه پرداختند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول