اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقرشهر به ‌استقبال عید فطر می‌رود

پیش‌بینی حضور بیش از 12 هزار باقرشهری در نماز عید فطر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر از آمادگی شهرداری برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر خبر داد.

پیش‌بینی حضور بیش از 12 هزار باقرشهری در نماز عید فطر

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به شهروندان و هموطنان گرامی در سراسر کشور و مسلمانان جهان، در ارتباط با اقدامات شهرداری باقرشهر برای اجرای مراسم نماز عید فطر گفت: شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مطلوب مراسم نماز عید فطر استفاده می‌کند و تمام امکانات برای برگزاری با شکوه مراسم نماز عید سعید فطر آماده شده و شرایط برای برگزاری نماز مهیاست.

شهردار باقرشهر اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل ورزشگاه ایثارگران واقع در بوستان عطر سیب برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در بحث نظافت و رفت‌ و ‌روب نیز حوزه خدمات‌ شهری، قبل و حین برگزاری مراسم به نظافت پرداخته و پس از برگزاری مراسم‌ نیز، پاکسازی منطقه به‌صورت کامل به انجام می‌رسد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و امدادرسانی نیز با هماهنگی مرکز اورژانس باقرشهر و کهریزک خدمات‌رسانی لازم در این زمینه به انجام می‌رسد.

شهردار باقرشهر بیان داشت: اقدامات لازم برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات هماهنگی که با حضور ادارات و نهادهای مرتبط در دفتر امام جمعه باقرشهر برگزار شده است، اعلام کرد: تمهیدات لازم برای جابه‌جایی نمازگزاران انجام شده و با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی نسبت به جابه‌جایی نمازگزاران اقدام می‌شود، پارکینگ‌هایی هم برای پارک خودروهای شخصی نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

سعادتمند با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری باقرشهر در ارتباط با اقامه نماز عید فطر از ایجاد جایگاه، استقرار خودروهای آتش‌نشانی و تهیه و آماده‌سازی دعای قنوت نماز سخن به میان آورد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به محل برپایی نماز عید سعید فطر صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مستقر و آماده جمع‌آوری زکات فطره شهروندان و کمک‌های ایشان به مردم مسلمان میانمار و زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی هستند.

نماز عید سعید فطر در ساعت 7:30 صبح روز عید به امامت حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاج سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر در ورزشگاه ایثارگران اقامه می‌شود.

این گزارش حاکی است، نماز عید فطر سال گذشته باقرشهر با حضور بیش از 12 هزار نفر از شهروندان این شهر اقامه شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول