اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:

سازمان پسماند شهرداری اراک آماده کمک به زلزله‌زدگان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه مسئولان و مردم باید تلاش خود را برای کاهش آلام زلزله‌دیدگان به کار گیرند گفت: این سازمان از آمادگی لازم برای کمک به زلزله‌زدگان برخوردار است.

سازمان پسماند شهرداری اراک آماده کمک به زلزله‌زدگان است

محمود حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله در شهرهای استان آذربایجان شرقی و کشته و مصدوم شدن جمعی از هموطنان مؤمن و روزه‌دار آن خطه دین‌مدار اظهار داشت: وقوع این حادثه دلخراش و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان غم تلخی را در وجود تک تک مردم این کشور به وجود آورد که خداوند به بازماندگان کشته شده‌ها صبر و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

وی افزود: تحمل مصائب در راستای رضایت الهی از مراتب ایمان است که مؤمنان را در دنیا و آخرت به سوی رب‌العالمین رهنمون می‌سازد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تصریح کرد: این مصیبت امتحان خدا برای سنجش ایمان مردم است، چرا که با خواست خدا بوده و نمی‌توان جلوی این حوادث را گرفت.

حسنی بیان کرد: در دین مبین اسلام بارها تاکید شده است که مسلمانان باید از بی‌تابی در مشکلات و ناملایمات پرهیز کنند، زیرا بی‌تابی موجب قطع امید می‌شود و انسان را از تلاش مفید باز داشته و سبب اندوه و غم می‌شود.

وی با بیان اینکه تحمل چنین دردی برای حادثه‌دیدگان بدون شک بسیار سخت و دردآور است تاکید کرد: مردم و مسئولان می‌توانند با حمایت‌های خود شریک غم آن‌ها بوده و بخشی از درد و رنج این عزیزان را بکاهند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: در برخی از شداید و سختی‌ها می‌توان چاره‌اندیشی کرد پس باید در صدد حل آن‌ها برآمد و در برخی از دشواری‌ها راه چاره بسته می‌شود و بر آن‌ها باید صبور و پایدار بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول