اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

مردم بوشهر حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت

خبرگزاری فارس: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت شریف و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی و استان بوشهر حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

مردم بوشهر حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر فارس در بوشهر نمابر شده است آمده است: برادران و خواهران روزه‌دار با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال و با امید تحصیل خیرات و برکات شب‌های قدر و دستیابی به تقوای الهی که حاصل یک ماه تمرین امساک و خود نگهداری است و قرآن مجید تحمل رنج تشنگی و گرسنگی در راه خدا را که روزه گرفتن در تابستان از مصادیق آن است این‌گونه توصیف نموده است: "هیچ رنج و تشنگی و گرسنگی در راه خدا نکشند و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین سازد ننهند و هیچ دستبردی به دشمن نزنند جز اینکه عملی صالح در نامه اعمالشان نوشته شود.

این بیانیه می‌افزاید: یکایک شما عزیزان را به شرکت فعال در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم و امسال به یاری خداوند متعال مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس را با لبیک به ندای وحدت‌بخش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای با شور و نشاط بیشتری و با محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل در سوریه و فلسطین برپا می‌کنیم.

در بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر آمده است: تحولات شگفت‌انگیز و سرنوشت‌ساز به وجود آمده در منطقه و جهان با الگو‌گیری از انقلاب اسلامی ایران عرصه را بر استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی تنگ کرده است به گونه‌ای که با اعزام تروریست‌های آموزش دیده خود، وحشیانه به قتل عام مرد سوریه روی آورده است.

این بیانیه می‌افزاید: بیداری اسلامی و خیزش مردمی و خروش انقلابی موجب همبستگی مضاعف ملت‌های مسلمان منطقه با مردم انقلابی ایران اسلامی به عنوان پایه‌گذار روز جهانی قدس و پیشگام مبارزه با صهیونیسم غاصب شده که امسال در برگزاری مراسم باشکوه این روز بزرگ تجلی خواهد یافت.

در این بیانیه آمده است: اینک که ملت شریف و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی دسترنج 33 ساله خود را در سطح جهانی مشاهده می‌کند و شاهد سقوط سرسپردگان آمریکای جهانخوار و صهیونیسم در کشورهای اسلامی است ، به خود می‌بالد و با انگیزه‌ای قوی‌تر از گذشته در صحنه حضور خواهد یافت.

این بیانیه می‌افزاید: اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر همدوش و همگام با شما مردم سلحشور استان در این راهپیمائی شکوهمند شرکت کرده و با فریاد الله‌اکبر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و سوریه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول