اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست توسط آموزش و پرورش انجام شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه محیط‌ زیست به بهترین شکل توسط آموزش و پرورش از سنین کودکی در بین دانش‌آموزان انجام شود.

فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست توسط آموزش و پرورش انجام شود

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: توجه به محیط زیست همواره از اصول بسیار مهم بوده که باید مورد توجه شهروندان و مسئولان امر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در این زمینه باید توسط مدیران اجرایی و مسئولان مرتبط در بین مردم نهادینه و ارزشمند شود، افزود: فرهنگ‌سازی در زمینه محیط زیست می‌توان به بهترین شکل توسط آموزش و پرورش از سنین کودکی در بین دانش‌آموزان اجرایی شود.

فرماندار هندیجان در همین زمینه از مسئولان شهری خواست در راستای رفاه حال روستاییان همچنین بهداشت محیط زندگی آنها با سرکشی به این مناطق، معضلات آنها را پیگیری و مرتفع سازند.

وی همچنین عنوان کرد: توجه به محیط زیست با دفع پسماندها و رعایت بهداشت در مناطق مختلف می‌تواند محدوده زندگی شهروندان را به سوی تعالی اهداف مختلف سوق دهد.

فرج‌الهی گفت: دهیاران باید در راستای تأمین بهداشت محیط زیست برای روستاییان و شهرداران برای شهروندان، دفن زباله‌ها را در فاصله یک کیلومتری محدوده مسکونی دفن و در این راستا با محیط زیست هماهنگ باشند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول