اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

روز قدس تبلور خودباوری مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر روز قدس را روز تبلور خودباوری و اتحاد بین مسلمانان دانست و گفت: شرکت تمام مسلمانان در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام اسلامی را در بین آنان به نمایش می‌گذارد.

روز قدس تبلور خودباوری مسلمانان است

ماموستا مصطفی‌ محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی، تصریح کرد: شرکت مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

محمودی حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را تجلی اقتدار بیشتر دین مبین اسلام دانست و افزود: آذربایجان‌غربی استانی با تنوع قومیتی است ولی همگی این اقوام در راهپیمایی روز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه تنوع قومیتی این استان سبب سستی در امور نمی‌شود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در این استان نشان از وحدت و همبستگی کرد، ترک و آشوری است که دست در دست هم برای دفاع از مواضع اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی به پا می‌خیزند.

محمودی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام انزجار مسلمانان به ویژه مردم ایران از صهیونیسم‌ و دست‌نشانده‌های آن‌ دانست و گفت: ایجاد تخم نفاق و فتنه از سوی دشمنان یکی از مواردی است که باید در این میان به آن توجه کرد.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر حفظ هوشیاری ملت ایران در برابر این توطئه‌ها، اظهار داشت: مردم مسلمان باید از این توطئه‌ها آگاه باشند و با اتحاد و برادری در دفاع از دین اسلام تلاش کنند.

محمودی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی(ره)، افزود: امام راحل آخرین روز از ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کرد تا در این روز مردم مسلمان با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ابراز همدردی کرده و به دشمنان اسلام نشان دهند که مسلمانان تحت هیچ شرایطی همدیگر را تنها نمی‌گذارند.

وی حضور مردم در این راهپیمایی را سبب دلگرمی مردم فلسطین برای مبارزه با تجاوز و زورگویی رژیم صهیونیسم دانست و گفت: باید مردم حضور در این راهپیمایی را برای خود وظیفه بدانند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول