اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

رژیم اشغالگر قدس هر روز برگی از اعمال غیرانسانی خود رو می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: رژیم اشغالگر قدس هر روز بر جنایات خود افزوده و ورق جدیدی از اعمال غیرانسانی خود را به نمایش می‌گذارد.

رژیم اشغالگر قدس هر روز برگی از اعمال غیرانسانی خود رو می‌کند

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از همان روزهای نخست انقلاب شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی (ره) و همچنین انقلابیون مطرح بوده است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین افزود: تا زمانی که رژیم اشغالگر قدس در منطقه خاورمیانه است، این منطقه روی آرامش و امنیت را نخواهد دید.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس هر روز بر جنایات خود افزوده و ورق جدیدی از اعمال غیر انسانی خود را به نمایش می‌گذارد، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه‌ای از حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین است.

وی رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را یک غده سرطانی عنوان کرد و ادامه داد: وجود این رژیم موجب برهم ریختن آرامش منطقه شده است.

راشاد در ادامه با اشاره به انقلاب‌های به وجود آمده در منطقه افزود: این موضوع نشان از بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه خاورمیانه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان است وظیفه همگان است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مردم زنجان همواره نوعدوستی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته‌اند، افزود: امسال نیز با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول