اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 27 پروژه عمرانی در بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک از افتتاح 27 پروژه عمرانی با اعتبار 67 میلیارد و 42 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 27 پروژه عمرانی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فلکناز دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت، هفته افتخار و سر‌بلندی دولتی است که تمام همتش، خدمت به محرومان جامعه و برطرف کردن نیاز دردمندان و مستمندان بوده و فرصت مغتنم و بسیار با ارزشی است که خدمتگزاران به مردم بتوانند در طول آن خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف را به مردم انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

وی افزود: در هفته دولت در شهرستان بستک برنامه‌های متنوعی در قالب دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تشریح عملکرد دولت از طریق تریبون نماز جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، محفل انس با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید روستایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و ... برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خاطرنشان کرد: در طول این هفته در بخش افتتاح پروژه‌های عمرانی، 27 پروژه با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد و 42 میلیون ریال در بخش‌های آموزش، انرژی، عمران شهری و روستایی و ... افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دهقانی ادامه داد: از نظر اعتبار، شرکت توزیع برق با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 927 میلیون ریال و از لحاظ تعداد پروژه شرکت توزیع برق با هفت پروژه و بنیاد مسکن با سه پروژه بیشترین تعداد پروژه را در شهرستان داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: از این تعداد پروژه‌ها و مبالغ هزینه شده با توجه به شعار دولت مبنی بر عدالت‌محوری تعداد سه پروژه در شهر بستک و جناح با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 162 میلیون ریال و تعداد 12 پروژه در روستاهای بخش جناح با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 272 میلیون ریال و هفت پروژه در روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 848 میلیون ریال توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه افتتاح شبکه برق سطح شهرستان، هفت دستگاه پست هوایی، زمینی، شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی و زمینی و اجرا راه کنار‌سیاه به زین‌الدینی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 370 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول