اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون:

اقتصاد مقاومتی بر پایه حمایت از تولید ملی استوار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت: اقتصاد مقاومتی بر پایه حمایت از تولید ملی و تحریم کالاهای خارجی استوار است.

اقتصاد مقاومتی بر پایه حمایت از تولید ملی استوار است

به گزارش خبر گزاری فارس از کازرون، غلامرضا شرفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تیزبینی و آینده‌نگری خود سال‌های اخیر را به ‌نام‌های اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی و نیز امسال را به‌ نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده‌اند که همگی حکایت از درایت رهبری در امر متکی بودن به تولیدات داخلی و قطع کالاهای وارداتی و خارجی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: دولتمردان وظیفه دارند در مسئله اقتصاد مقاومتی از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت کرده و تسهیلات لازم را برای تولید ملی فراهم آورند و از ورود کالاهای وارداتی جلوگیری کنند.

شرفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط در صورتی شکل می‌گیرد که اقتصاد را مردمی کنیم، گفت: در این راستا مسئولان باید توزیع کالا و ارائه خدمات را در کشور به خوبی انجام دهند و صادرات را از حالت تک‌محصولی بیرون بیاورند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایستادگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف کشور تصریح کرد: مردم ایران همیشه زانوی استکبار را با بصیرتی که دارند به زمین زده‌اند و امروز نیز همین حماسه را تکرار می‌کنند.

وی اضافه کرد: در هدفمندسازی یارانه‌ها دولت با کمک مردم توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و در گذشته نیز در زمان میرزای شیرازی نیز با کمک همین مردم با تحریم یک کالای وارداتی توانست استکبار را خوار و زبون کند.

شرفی به هجمه‌های گوناگون دشمنان به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در طول این مدت دشمنان تهدیدها و تحریم‌های مختلفی را بر ایران روا داشته‌اند که با یاری خدا و همت والای ملت یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده‌اند. 

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول