اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای خوزستان:

اشتراک‌های آب بدون مصرف جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جمع آوری اشتراک‌های آب راکد (بدون مصرف) تا پایان سال جاری خبر داد.

اشتراک‌های آب بدون مصرف جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفای خوزستان، غلامرضا عقیلی با اشاره به مشکلاتی که وجود اینگونه اشتراک‌ها در پایداری شبکه به وجود می‌آورد، افزود: اشتراک‌های آب بدون مصرف بیش از یک تا سه سال قابل نگهداری نبوده و اینگونه اشتراک‌ها تا پایان سال جاری جمع آوری می‌شوند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از پرت آب، برداشت غیرمجاز و حفظ و پایداری شبکه عنوان و خاطر نشان کرد: تاکنون 4 هزار اشتراک راکد شناسایی و جمع آوری شده است و حدود 20 هزار اشتراک راکد دیگر نیز تا پایان سال جاری کار جمع آوری آنها به پایان می‌رسد.

عقیلی از آمار بالای اشتراک‌های راکد در شهرهای استان به خصوص شهرهای جنگ زده خبر داد و از مشترکان درخواست کرد داوطلبانه برای جمع آوری اینگونه انشعابات به اداره آبفای شهر خود مراجعه کنند تا از مزایای این طرح نیز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این طرح به سرعت در استان در حال اجراست، افزود: در این طرح 50 درصد بهای حق اشتراک به قیمت روز محاسبه و به صاحبان اینگونه اشتراک‌ها بازگردانده می‌شود.

اشتراک آب راکد به اشتراکی گفته می‌شود که در مدت یک تا سه سال میزان آب مصرفی آن صفر باشد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول