اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

راهپیمایی روز قدس یک حضور اعتقادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک موضوع اعتقادی است و باید حمایت از مظلوم در مقابل ظالم با یک اندیشه دینی و اعتقادی و حضور فعال‌تر انجام شود.

راهپیمایی روز قدس یک حضور اعتقادی است

فضل‌الله کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اهمیت و نقش حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: مردم اصفهان سه سال پیاپی است که به طور ویژه حمایت خود را از مردم فلسطین در روز قدس اعلام می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه روز قدس مربوط به مردم کشور ما نیست، افزود: در سال 58 که امام خمینی (ره) این روز را نام‌گذاری کردند به سرعت مورد استقبال جهان اسلام قرار گرفت.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: امسال نیز مردم با بصیرت کشور ایران و هم‌چنین استان اصفهان هم‌چون سال‌های گذشته اهمیت حضور در راهپیمایی را احساس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تحولات گسترده در کشورهای اسلامی از جمله سوریه وابسته هستیم، تصریح کرد: سوریه یکی از کشورهای نزدیک به فلسطین است و حمایت از حضور دولتی در نزدیک فلسطین با اوج فشارهای اخیر برای کشورهای اسلامی لازم است.

کفیل گفت: نکته مورد توجه امسال هجوم دنیای استکباری و تدبیر رژیم صهیونیستی با هجمه مقاومت و حرکتی است که رژیم صهیونیست آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سوریه در برخورد با جبهه مقاومت با صهیونیسم تاوان مقاومت خود را پس می‌دهد و مردم هوشمند ایران باید امسال حضور بیشتری در حمایت از فلسطین داشته باشند.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: مردم ایران باید رفتار معناداری را به دنیای استکبار اعلام کنند چرا که برگزاری اجلاس اخیر سران غیر متعهدها در ایران نیز در رفع مشکل سوریه با حمایت مردم می‌تواند به سرانجام بهتری برای این کشور ختم شود.

وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک موضوع اعتقادی است و باید حمایت از مظلوم در مقابل ظالم با یک اندیشه دینی و اعتقادی و حضور فعال‌تر انجام شود.

کفیل هم‌چنین اضافه کرد: تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای حمل و نقل مردم اصفهان جهت نظم و حضور گسترده در راهپیمایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول