اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور خانواده شهید احمدی روشن

یادواره شهدای هسته‌ای در طبس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس از برگزاری یادواره شهدای علمی و هسته‌ای کشور در شهریور ماه سال جاری در طبس خبر داد.

یادواره شهدای هسته‌ای در طبس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، ابوالقاسم احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای و دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی شهرستان طبس که با حضور جمعی از مسئولان در محل ناحیه مقاومت بسیج طبس برگزار شد، اظهار داشت: از برنامه‌های بسیج در طول هر سال برگزاری یادواره‌های شهیدان است که با پیشنهاد بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی طبس قرار است تا یادواره شهدای هسته‌ای و علمی کشورمان در طبس برگزار شود.

وی ادامه داد: خانواده شهید مصطفی احمدی روشن برای شرکت در این یادواره اعلام آمادگی کرده‌اند و پیگیری لازم برای دعوت از حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان نیز به عنوان سخنران مراسم در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به احتمال زیاد نخستین یادواره شهدای هسته‌ای و دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی شهرستان طبس در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه سال جاری، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و در محل بوستان شهدای گمنام طبس (میدان معلم) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همزمان با برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای در شهرستان طبس، گروهی تخصصی برای تفحص سیره شهدا در شهرستان طبس آغاز به کار کرده است که با انجام مصاحبه‌های تخصصی از خانواده‌های شهدا، خاطرات شهیدان را جمع‌آوری می‌کند و احتمالاً منجر به چاپ کتاب و تهیه فیلمی مستند خواهد شد.

در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای و دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی شهرستان طبس، برای فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های برگزاری یادواره، انجام تبلیغات گسترده محیطی، برپایی نمایشگاه، انتشار ویژه‌نامه شهدای هسته‌ای و... بحث و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول