اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان خبر داد

برپایی 3 پایگاه سیار برای کمک به زلزله‌ زدگان آذربایجانی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: این جمیعت آماده جمع‌آوری کمک‌های شهروندان آبادانی در سه پایگاه سیار و ثابت جمعیت در ساختمان اصلی است.

برپایی 3 پایگاه سیار برای کمک به زلزله‌ زدگان آذربایجانی در آبادان

قدرت درخشیده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان، اظهار کرد:‌ یکی از وظایف جدی هلال احمر کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی است.

وی گفت: علاوه بر انجام عملیات‌های امداد و نجات توسط این جمعیت، جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع دوست نیز از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد مردمی است.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر آبادان با نصب چادرهای ویژه در سطح شهر و در روز قدس و عید سعید فطر آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی است.

وی افزود: مردم نوع دوست شهرستان آبادان از صبح امروز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ساختمان اصلی جمعیت و پایگاه‌های سیار آن رسانده‌اند.

درخشیده ادامه داد: در حال حاضر با درخواست جمعیت هلال احمر استان خوزستان ما با ارسال کلمن‌های آب به اهواز کسری این کالا را برای آسیب دیدگان این بلای طبیعی جبران کرده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان در پایان گفت: جمعیت هلال احمر آبادان آماده است با دریافت کمک‌های نقدی مردم منطقه به حساب 99999 بانک ملت و کمک‌های غیر نقدی به پایگاه‌های سیار و مرکز اصلی ما در منطقه بریم در کمک به آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان فعال باشد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول