اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هفتکل خبر داد

آغاز ساخت دومین پارک روستایی در هفتکل

خبرگزاری فارس: فرماندار هفتکل از آغاز ساخت دومین پارک روستایی در این منطقه خبر داد.

آغاز ساخت دومین پارک روستایی در هفتکل

بهزاد صالح بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: این پارک بازی در روستای جارو واقع در کیلومتر 17جاده هفتکل ـ مسجدسلیمان در کنار دبستان شهید قربان مکوندی روستا ساخته می‌شود.

وی افزود: هم اکنون تعدادی وسیله بازی برای استفاده کودکان و نوجوانان در این پارک نصب شده است و بنا داریم که فضای سبز و درختکاری را نیز در این پارک انجام دهیم.

رئیس شورای برنامه ریزی هفتکل در ادامه به استقبال کودکان روستایی از ساخت این پارک اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان روستایی هم مانند شهری‌ها به محلی برای تخلیه مثبت انرژی و نشاط و شادی خود نیاز دارند لذا با همکاری دهیاری پارکی در جاده ورودی این روستا از سمت هفتکل احداث خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک فضای سبز و درختکاری این پارک نیز انجام شود تا علاوه بر کودکان دیگر اهالی روستا بویژه جوانان نیز بتوانند از فضای به وجود آمده، استفاده کنند.

صالح بیگی در خصوص اجرای طرح هادی روستای جارو نیز اظهار داشت: بهسازی روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال از سال گذشته آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پایان برسد.

وی افزود: بهسازی روستای جارو شامل آسفالت خیابان‌ها، جدول کشی، احداث پیاده رو و سنگ فرش پیاده رو‌ها آغاز شده و در حال انجام است.

فرماندار هفتکل در خصوص اعتبار اختصاصی یافته به پارک بازی روستای جارو گفت: اعتبار مستقلی برای احداث این پارک در نظر گرفته نشده است بلکه ساخت آن بودجه شهرستان هفتکل تأمین شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول