اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد-39

حمید عمارلو: شور و شیرین را در گیشه اکران شهید کردند

خبرگزاری فارس: بازیگر نقش شهید کاوه در فیلم "شور و شیرین" گفت: این فیلم را در گیشه اکران شهید کردند چرا که در بدترین زمان‌های ممکن به اکران گذاشتند و اگر فیلم در زمان درستی اکران می‌شد، مطمئنا استقبال بیشتری صورت می‌گرفت.

حمید عمارلو: شور و شیرین را در گیشه اکران شهید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فیلم سینمایی «شور شیرین» با نگاهی به مقاطعی از زندگی سردار شهید محمود کاوه به عنوان تنها فیلم شخصیت‌‌محور دفاع مقدسی جشنواره سی‌ام فیلم فجر، محصول دو سال تلاش گروه سازنده آن بود که با سرمایه‌گذاری فارابی و با حمایت استانداری خراسان رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شد.

داستان فیلم، داستان پدری است که برای حضور در مراسم عقد پسرش به همراه خانواده راهی مناطق غرب کشور است که ضد انقلاب درآنجا حضور پررنگی دارد. میانه راه نیروهای حزب دموکرات، آنان را از ماشین پیاده می‌کنند و به اسارت می‌گیرند و پدر خانواده از طرف ضد انقلاب مأمور می‌شود تا برای دستگیری شهید کاوه با دشمن همکاری کرده و در عوض خانواده خود را نجات دهد.

نویسنده و کارگردان این فیلم جواد اردکانی، تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری، مدیر فیلم‌برداری: محمدتقی پاک‌سیما، طراح گریم: محسن ملکی، طراح صحنه: ماشاءالله شاه‌مرادی‌زاده، صدابردار: شهرام متولی‌باشی، مدیرتولید: جعفر عروجی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح لباس: شهرام قدیری و بازیگران آن حمید عمارلو، رضا رویگری، ماه‌چهره خلیلی، حسن شکوهی، جواد عزتی، علی کشوری و جمعی دیگر از بازیگران خراسانی، کردستانی و کرمانشاهی هستند.

حمیدرضا عمارلو بازیگرجوان چنارانی است که در نخستین تجربه سینمایی خود عهده دار نقش محمود کاوه بود.

«حمیدرضا عمارلو»، با هنر بیگانه نیست چراکه سال‌ها فعالیت تئاتری داشته و از اینکه در نخستین کار سینمایی خود توانسته نقش شهید محمود کاوه را ایفا کند، بسیار خوشحال است.

وی روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه قران و عترت مشهد، در غرفه خبرگزاری فارس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

 

*برای بازی در نقش شهید کاوه تست دادم

عمارلو با اشاره به نحوه ورود خود به این فیلم اظهار داشت: من خیلی اتفاقی با عوامل این پروژه آشنا شدم، ظاهرا فراخوان داده بودند وبعدها از خود دوستان شنیدم که گروه برای پیدا کردن بازیگر این نقش وتست به چند شهردیگر هم برای پیدا کردن بازیگر این نقش و تست رفته بودند.

وی افزود: به هر حال من هم مثل بقیه مراجعه کردم وبعد از تست متوجه شدم که کارگردان جواد اردکانی است.قرارشد بعد اگر کارم را دیدن تماس بگیرند مثل همه! که خوب به امید خدا برای بازی در این نقش انتخاب شدم و بعدها متوجه شدم که افراد زیادی برای این نقش تست داده اند.

 

*پیش از شور و شیرین با فضای دفاع مقدس غریب نبودم

بازیگر نقش شهید کاوه درشور و شیرین در ادامه خاطر نشان کرد: بنده پیش از این فیلم به واسطه بازیگری در تئاتر با فضای دفاع مقدس غریب نبودم ولی در عین حال با بازی در این فیلم بیشتر با این فضای ارزشی انس گرفتم.

عمارلو تصریح کرد: من چهارماه با نقش شهید کاوه زندگی کرده و توانستم از زندگی این شهید بزرگ تاثیربگیرم و امیدوارم این تاثیر در زندگی من بیش از پیش اتفاق بیافتد و آن را بتوانم همواره با خود داشته باشم.

 

*شور و شیرین را در گیشه اکران شهید کردند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از زمان نامناسب اکران فیلم "شور و شیرین" اظهار داشت: واقعا شور و شیرین را در گیشه اکران شهید کردند چراکه در بدترین زمان‌های ممکن یعنی در خرداد ماه و تیرماه اکران کردند. همه می دانیم این دوماه برای سینما و اکران بدترین ماه محسوب می شود از طرفی امتحانات درسی دانشگاه‌ها و مدارس و بازی های المپیک نیز به این مشکلات اضافه شد.

 

*"شور شیرین" می‌توانست جزو باشگاه میلیاردی‌ها باشد

 

بازیگر نقش شهید کاوه در شور و شیرین ادامه داد: من بارها گفتم که فیلم "شور شیرین" می‌توانست جزو باشگاه میلیاردی‌ها باشد چراکه فیلمی مخاطب پسند است. مخاطب این فیلم و در مجموع فیلم های دفاع مقدس 90 درصد جوانان و نوجوانان هستند پس اگر این فیلم در زمان بهتری اکران می شد بیش از چیزی که شاهد هستیم از آن استقبال صورت می‌گرفت هرچند که درحال حاضرنیز استقبال نسبتا خوبی از آن شد.

وی یادآور شد: من خیلی خوشحالم که وقتی از سالن سینما بیرون می‌آیم، مخاطب را از تماشای "شور شیرین" راضی می‌بینم اما به واقع جا داشت فیلم با یک اکران خوب، جزو باشگاه میلیاردی‌ها شود.

 

*برخی به جای حمایت از فیلم شهید کاوه سنگ اندازی کردند

عمارلو در ادامه با اشاره به نبود حمایت برخی برای فیلم شور و شیرین گفت: بنده فکر می‌کنم برخی نه تنها حمایت نکردند بلکه سنگ‌اندازی‌های فراوانی هم کردند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول