اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

روز قدس؛ اکران شکست غرب

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس تلاش‌های غرب برای شکست جبهه مقاومت را ناکام خواهد گذاشت.

روز قدس؛ اکران شکست غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دفاتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت و پشتیبانی از بیداری اسلامی است، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس از یک سو ایجاد امید در کشورهای عضو جنبش بیداری اسلامی می‌کند و از سوی دیگر تلاش‌های غرب برای شکست جبهه مقاومت را ناکام خواهد گذاشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره راهپیمایی روز قدس با بیان گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی که روز قدس را نامگذاری کردند، گفت: در سه دهه گذشته روز قدس جلوه حضور جهان اسلام در حمایت از فلسطین و مقابله با تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس بوده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روز قدس امسال با توجه به جنبش بیداری اسلامی که در جهان شکل گرفته از حساسیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به مداخلاتی که ابرقدرت‌ها در جریان بیداری اسلامی انجام می‌دهند و به ویژه تلاش آنان برای به انحراف کشاندن این جنبش‌ها و مانع شدن از این جنبش‌ها راهپیمایی روز قدس اهمیت بالایی پیدا کرده است.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشانگر موفقیت یک الگوی حکومت اسلامی است، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان موجب تقویت و پشتیبانی از جنبش بیداری اسلامی و حرکت آن در مسیر صحیح می‌شود.

حضرت امام خمینی (ره) در اولین ماه مبارک رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مردادماه سال 1358 آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کردند. ایشان مساله فلسطین را مساله تمام جهان اسلام می دانستند و تاکید داشتند که تمام مسلمانان برای بدست آوردن هویت اسلامی خود باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول