اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع):

بیداری اسلامی ضربه نهایی را به پیکره رژیم صهیونیستی خواهد زد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیداری اسلامی به‌وجود آمده در منطقه هر روز گسترده‌تر شده و ضربه نهایی را به پیکره رژیم صهیونیستی خواهد زد.

بیداری اسلامی ضربه نهایی را به پیکره رژیم صهیونیستی خواهد زد

فتح‌الله جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز دنیای اسلام است و برای جامعه اسلامی روزی عزیز است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: روز قدس امروز جهانی شده و علیه استکبار در سراسر دنیا حرکتی انجام می‌گیرد و اثرات آن را در تمام دنیا می‌بینیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و اسرائیل نفس‌های آخرشان را می‌کشند و جهان علیه ظلم و جور بیدار شده است.

جمیری خاطر نشان کرد: در کنار رژیم صهیونیستی دیگر مبارک وجود ندارد و نظامی که در دنیا تشکیل شده علیه استکبار جهانی است و ضربه نهایی بر پیکره صهیونیست وارد می‌شود و تلاش ما این است این ضربه محکم‌تر باشد.

وی تصریح کرد: هم‌چنان که زنان و مردان روزه‌دار ایران اسلامی در ماه رمضان بر شیطان نفس غالب شده‌اند، باید علیه شیطان بزرگ که آمریکاست نیز غلبه کنند.

فرمانده ارشد سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز روز بیداری اسلامی است و حرکتی که روزی از ایران اسلامی آغاز شد، امروز در تمام دنیا منتشر شده است.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول