اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس:

ماهیت اسرائیل غاصب ماهیت مقابله با انسانیت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست جنایتکار ماهیت ضد بشری دارد و تنها با مسلمانان مشکل ندارد گفت: ماهیت اسرائیل غاصب ماهیت مقابله با انسانیت است.

ماهیت اسرائیل غاصب ماهیت مقابله با انسانیت است

عباس سپاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسئله قدس مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و همان طور که حضرت امام(ره) فرمودند اسرائیل دشمن شماره یک اسلام است.

وی تصریح کرد: حساسیتی که مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دارند نشان می‌دهد که مردم به خوبی پیام امام(ره) و پیام مقام معظم رهبری را دریافته‌اند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وظیفه هر مسلمانی است که با اسرائیل غاصب مبارزه کرده و نفرت خود را از تجاوزات این رژیم که با هیچ یک از موازین اسلامی و قانونی و انسانی جور در نمی‌آید، محکوم کند و تصور هم نباید این باشد که این محکومیت‌ها اثری ندارد چرا که هر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر پیکر آنان می‌اندازد.

سپاسی خاطر نشان کرد: شعار اسرائیل غاصب از نیل تا فرات است و این غده سرطانی را قدرت‌ها بی‌حساب در منطقه نگذاشته و بی‌خود تقویت نمی‌کنند چرا که به خوبی می‌دانند وجود این رژیم در خاورمیانه مسلمانان را مشغول به خاورمیانه کرده و آن‌ها را از استکبار جهانی و توجه به مسائلی که در جهان است، از جمله پیشرفت‌ها و موانعی که گاه استکبار برای باز داشتن کشورهای اسلامی از پیشرفت ایجاد می‌کنند، باز می‌دارد.

وی با بیان اینکه فهم و اعتراض به این قضیه می‌تواند رژیم غاصب اسرائیل را زمین‌گیر کند گفت: نباید اجازه داد این رژیم در منطقه خاورمیانه بیش از این پیشروی کند و هوشیاری مسلمانان و بیداری مؤمنان می‌تواند در آینده بسیار تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز مهندسی جهان در حال تغییر است و در این تغییر ایران محل توجه بوده و نقش‌آفرینی می‌کند.

سپاسی اظهار داشت: نقش‌‌‌‌‌‌‌‌‌آفرینی ایران به دلیل این است که امروز ایران پرچم حرکت‌های آزادیخواهان و اسلامی را در جهان به دوش می‌کشد و در مبارزه با صهیونیسم جنایتکار جدی است.

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه اینکه با آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل مبارزه می‌کند مورد عنایت بسیاری از کشورها قرار گرفته و این نشان می‌دهد مردم جهان متوجه شده‌اند که این رژیم تا چه اندازه برای جهان بشریت و حتی برای جهان مسیحیت خطرناک است.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود: صهیونیسم قائل به احترام به بشریت نیست و می‌گوید ما نسل برتریم، این رژیم یک رژیم نژادپرست است که مبارزه با این رژیم قابل توجیه است و برای حفظ انسانیت نابودی این غده سرطانی لازم می‌باشد.

وی ادامه داد: در این مبارزه مسلمانان در صف اول مبارزه با این رژیم قرار دارند و دیگران نیز که مسلمان نیستند باید به عنوان یک انسان با اسرائیل مبارزه کنند.

سپاسی با بیان اینکه رژیم اسرائیل غاصب با انسانیت و همه انسان‌ها مشکل دارد گفت: هر کسی این واقعیت را درک کند وظیفه خود می‌داند در مقابل این رژیم بایستد.

وی ادامه داد: صهیونیسم تنها با مسلمان‌ها مبارزه نمی‌کند، بعضی‌ها تصور می‌کنند رژیم اشغالگر قدس با کشورهای خاصی از جمله حزب‌الله، فلسطین، غزه، حماس، سوریه و ایران دشمنی دارد در حالی که این طور نیست، اسرائیل غاصب مانند هیتلر خوی تجاوزکارانه دارد و می‌گوید جهان مال ماست، همه ملت‌ها وظیفه دارند با این رژیم مبارزه کنند و بی‌دلیل نیست که کشورهای غیر اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی روز قدس سران رژیم صهیونیسم را عصبانی و ملت‌ها را بیدار کرده است، قطعا اگر تیزهوشی امام(ره) و پیگیری رهبر معظم انقلاب نبود این موج خاموش می‌شد و اسرائیل به راحتی به کارش ادامه می‌داد، اما خوشبختانه امروز آگاهی ملت‌ها همچون سدی در برابر زیاده‌خواهی‌‌های این رژیم منحوس مقاومت می‌کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول