اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و فرماندار جم:

راهپیمایی قدس راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار جم در بیانیه مشترکی گفتند: آزادی قدس اولین مسئله جهان اسلام است و راهپیمایی قدس راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز است.

راهپیمایی قدس راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم امام جمعه و فرماندار شهرستان جم در پیام مشترکی مردم این شهرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی حماسی روز قدس دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: قدس و آزادی مسجدالاقصی به‌عنوان اولین مسأله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی استراتژیک برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

در این پیام بیان شده است: راهبردی که سی و سه سال قبل پایه‌های رفیع آن را معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به صورت رسمی بنیان گذاشت و به‌عنوان میراثی جهانی و گرانسنگ برای حفظ اتحاد مسلمین به جای مانده و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظه العالی) شالوده آن به قوام آمده و به راهکاری عملی برای مبارزه با ظلم و تجاوز مبدل شده است.

در پیام امام جمعه و فرماندار شهرستان جم تصریح شده است: امروز دیگر نه تنها قدس یک مسئله سرنوشت‌ساز اسلامی و عربی است، بلکه مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است، حقوقی که بیش از 60 سال است رژیم جعلی و منحوس صهیونیسم غارت و زیر چکمه‌های جنایتکاران از بین رفته است.

گنجی و عبداللهی در این پیام خاطر نشان ساختند: اینک در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌شتابیم که با پیروزی قابل توجه ملت‌های مسلمان و نهضت بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان، فلسطینیان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه محاصره اشغالگران صهیونیست و اسیر توطئه‌های شوم و نقشه‌های پلید جنایتکاران قرار دارند.

در این پیام یادآور شده است: اینجانبان ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی‌دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی بالاخص مردم شریف و مبارز و ولایتمدار شهرستان جم دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سر داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظه‌العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کنند.

امام جمعه و فرماندار جم در این پیام تاکید کردند: خداوند قدم‌های ما را در راه حق ثابت و استوار بدارد و بر عزت و اقتدار مسلمانان در سراسر جهان بیفزاید و قلب نورانی امام عصر (عج) ارواحنا فداه را از همه ما خشنود فرماید.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول