اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

رژیم صهیونیستی مرکز فتنه جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: رژیم صهیونیستی مرکز و مبدأ فتنه‌ها و استکبار در جهان بوده و نابودی این رژیم غارتگر خواست همه ملت‌های بابصیرت و آزادی‌خواه جهان است.

رژیم صهیونیستی مرکز فتنه جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در این شهرستان اظهار کرد: روز قدس روز شکوه، شوکت و اقتدار مسلمانان سراسر عالم و روز به اضمحلال کشاندن مرکز فتنه جهانی رژیم جعلی صهیونیستی است.

* ملت ایران امام‌الملل ملت‌های جهان هستند

امام جمعه گچساران با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگارهای بسیار مهم، ارزشمند و مؤثر امام راحل است، افزود: روز قدس روزی است که پیروی ملت ولایتمدار ایران از ولایت سبب شد که تمام ملت‌های مظلوم عالم حتی ملت‌های غیر مسلمان نیز احساس امید و نشاط کنند.

حجازی تصریح کرد: امروز در سراسر عالم فریاد دفاع و حمایت از مظلوم سر داده می‌شود و این عقیده و عزم راسخ ملت‌های بیدار و آگاه است.

وی ابراز داشت: امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه ملت‌های مظلوم غیر مسلمان نیز همراه با مسلمانان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر داده‌اند.

حجازی در ادامه گفت: روز قدس در ایران اسلامی نقطه اوج عزت ملت ایران است چرا که نقطه ثقل فریاد دفاع از مظلوم در عالم از ایران برخاسته است.

وی ملت ایران را امام‌الملل ملت‌های جهان دانست و یادآور شد: ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان به ملت مسلمان ایران اقتدا می‌کنند و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز همیشه حامی خوبی برای مستضعفان جهان بوده‌اند.

* صهیونیسم غده سرطانی ملت‌های مسلمان است

امام جمعه گچساران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ایران اسلامی است، بیان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس سران بی‌منطق و خون‌آشام رژیم صهیونیستی اعلام می‌کردند و می‌گفتند" تلاش کنید جنگ ایران و عراق ادامه پیدا کند".

حجازی افزود: سران رژیم صهیونیستی اعلام می‌کردند که هر چه یک ایرانی بیشتر کشته شود و هرچه یک خانه ایرانی بیشتر تخریب شود، قلب‌های ما آرام می‌گیرد و هر چه بر سر ملت مسلمان ایران بمب و گلوله ریخته شود آرامش ما بیشتر می‌شود.

وی عنوان داشت: تلاش رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ رژیم عقب‌افتاده و غاصب صدام علیه ایران بود، چون آحاد ملت ایران را دشمن خود می‌دانستند و می‌دانند.

حجازی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هر مسلمانی به ویژه مسلمانان ایران اسلامی را دشمن خود می‌داند.

وی افزود: زمانی هدف، شعار و فریاد رژیم صهیونیستی از دجله تا فرات و تسخیر کشورهای اسلامی بود.

حجازی ابراز داشت: در روزهایی که به وسیله استعمار پیر، انگلیس و حمایت‌های استعمارگران و مستکبران شرق و غرب عالم غده‌ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی درون امت اسلام ایجاد شد، این رژیم به گسترش سیطره خود امیدوار بود.

* رژیم صهیونیستی اذعان دارد که در کشور خود امنیت ندارد

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: امروز با عنایت امام عصر(عج)، ولایت حکیمانه امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، این فتنه در نطفه خفه شده است.

حجازی با نقل اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه بیداری اسلامی و الگو قرار دادن ایران اسلامی به عنوان نماد بیداری اسلامی توسط مسلمانان جهان بیان داشت: نتانیاهو این نخست‌وزیر غیر قانونی رژیم صهیونیستی در جلسه شورای تأمین و نظامی این رژیم اعلام کرد که امروز ما در درون کشور خود نیز امنیت نداریم و امام خمینی (ره) لب مرز ما خیمه زده است.

وی تأکید کرد: سران این رژیم یک روز فریاد تسخیر تا نیل و کشورهای مسلمان را سر می‌دادند اما امروز اذعان می‌کنند که در درون کشور خود امنیت ندارند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول