اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امواج پرخروش مردم هرمزگان در پهنه خلیج ‌فارس

خبرگزاری فارس: شعار مرگ بر اسرائیل مردم هرمزگان هم‌چون موجی خروشان در پهنه خلیج فارس طنین‌انداز شد و به گوش دنیا و ناوهای خارجی حاضر در منطقه رساند که اسرائیل باید نابود شود.

امواج پرخروش مردم هرمزگان در پهنه خلیج ‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس این شهرستان نیز به عنوان مرکز استان چون همیشه شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم بود.

حضور کودکان و نوجوانان در این راهپیمایی هم‌چون سال‌های گذشته چشم‌نواز بود که با در دست داشتن پلاکارد و هم‌چنین مترسک‌هایی نمادین حضور خود را اعلام می‌کردند.

یکی از کودکان حاضر در این راهپیمایی که از شدت گرما صورتش قرمز شده بود به خبرنگار فارس گفت: من امروز با وجود این گرما به همراه والدینم آمده‌ام تا به کودکان فلسطینی نشان دهم که آنها تنها نیستند و ما همیشه برایشان دعا می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که هیچ کودکی مورد ظلم و ستم واقع نشود.

زهرا همین‌طور که عرق از پیشانی خود پاک می‌کرد، افزود: کودکان و نوجوانان فلسطینی باید در بهترین شرایط زندگی کنند اما اسرائیل ظالم فرصت خوب زندگی کردن را از آنها گرفته است و ما تا زمانی که اسرائیل نابود نشود لحظه‌ای آرام نخواهیم نشست و همواره فریاد می‌زنیم مرگ بر اسرائیل.

حضور هنرمندان مطرح هرمزگانی نیز در این راهپیمایی بی‌نظیر بود.

مردم با سر دادن شعارهایی هم‌چون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ... حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

هم‌زمان با مردم بندرعباس مردم شهرستان‌های میناب، حاجی‌آباد، رودان، بندرلنگه، بندرخمیر، بستک، پارسیان، جاسک و جزایر با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول