اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر ایران اسلامی

بوشهری‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی خروشیدند

خبرگزاری فارس: مردم مؤمن و ولایتمدار بوشهر همزمان با سراسر کشور امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس علیه رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی خروشیدند.

بوشهری‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی خروشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر امروز از ساعت 11.30 از پل پوردرویش با حضور خیل عظیم مردم مؤمن و روزه‌دار  بوشهر به سمت مصلی نماز جمعه آغاز شد.

در راهپیمایی امروز که غلامعلی صفایی‌بوشهری، امام جمعه و جهانبخش، استاندار بوشهر پیشاپیش مردم حضور داشتند، مردم همیشه در صحنه بوشهر بار دیگر صحنه‌ای از وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

مردم بوشهر با حضور خود در راهپیمایی امروز بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام و آزادی قدس عزیز را فریاد زدند.

در راهپیمایی امروز مدیران، دانشگاهیان، بسیجیان، بازاریان، کارگران، ورزشکاران، قشرهای مختلف مردمی حضور داشتند و یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرک بر آمریکا را سر دادند.

حضور پرشور و شعور مردم بوشهر در راهپیمایی امروز علاوه بر تاکید بر دفاع از آرمان‌های امام، تجدید بیعتی دوباره با منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

مردم بوشهر در راهپیمایی امروز شعار دادند: فریاد رهبر ما فریاد روح خدا مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله هیهات منا الذلة.

روزه‌داران بوشهری در گرمای هوا حضوری گسترده در راهپیمایی داشتند و فریاد زدند آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است سپاه اسلامیان آماده قیام است.

راهپیمایان بوشهری یکصدا فریاد زدند که «امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است»، «امروز روز قدس و روز دین است تجلی قدرت مسلمین است».

مردم مؤمن و خداجوی بوشهر با حضور گسترده خود و با شعار دفاع از فلسطین موجب عزت ماست نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست بار دیگر نابودی اسرائیل و آزادی قدس را فریاد زدند.

در پایان راهپیمایان بوشهری با حضور در مصلی نماز جمعه بیانیه پایانی را قرائت و تائید کردند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام مهدیان استاد حوزه و دانشگاه سخنران امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه بوشهر است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول