اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

روز قدس روزشمار مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: روز قدس نمادی برای روزشماری مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب است.

روز قدس روزشمار مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ پاسدار عبدالهادی حسین‌زاده ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: روز قدس نشانه‌ای برای ظلم ستیزی و وعده‌گاهی برای حمایت قاطع از مسلمانان جهان بوده و به این دلیل در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید مقابل اسرائیل بایستند، افزود: مسلمانان باید مقابل اسرائیل ایستادگی کنند زیرا نایستادن مقابل اسرائیل باعث افزایش زیاده طلبی‌هایش می‌شود.

حسین‌زاده تأکید کرد: روز قدس نمادی از تلاش برای مبارزه با استکبار جهانی است و در شرایط کنونی مصلحت و شرایط جهان اسلام چنین رقم خورده است که تنها با راهپیمایی اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وضعیت برای مسلمانان جهان بسیار دشوار است، تأکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت برای جهان اسلام بسیار حساس شده است، به نحوی که در هر گوشه‌ای از جهان با دخالت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها مسلمان کشته می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خاطرنشان کرد: دشمن در مقابل جمعیت میلیونی مسلمان به زانو در خواهد آمد و به فرموده امام خمینی (ره) هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ملت آزاده ایران اسلامی بهترین تشخیص را دادند و مانند سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضوری گسترده به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس کوچک‌ترین کاری است که می‌توان برای حمایت از مسلمانان جهان انجام داد، افزود: در شرایط کنونی مسلمانان باید از همه توان خود برای مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خوره اسلام و مسلمین استفاده کنند و به این دلیل حضور گسترده در این راهپیمایی ضروری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول