اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

بزرگ‌ترین توطئه استکبار فتنه‌انگیزی بین جوامع اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر کل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: بزرگ‌ترین توطئه از سوی دشمنان اسلامی ایجاد فتنه‌انگیزی بین جوامع اسلامی است.

بزرگ‌ترین توطئه استکبار فتنه‌انگیزی بین جوامع اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله محسن اراکی دقایقی پیش در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پر شکوه روز قدس در اراک اظهار داشت: آنچه در سوریه اتفاق افتاده یک انقلاب علیه یک طاغوت نیست، گر چه ما با سیاست‌های حاکم بر سوریه موافق نبودیم و اعتقاد داشتیم باید اصلاحاتی در این کشور صورت گیرد که خوشبختانه حاکمان این کشور به خوبی ضرورت این اصلاحات را درک کرده و اصلاحات خوبی را آغاز کردند اما آنچه در حال رخ دادن در سوریه است تلاش دشمنان برای ایجاد شعله آتش اختلافات درونی در بین کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین توطئه از سوی دشمنان اسلامی ایجاد جنگ درونی در بین جوامع اسلامی، فتنه‌انگیزی بین جوامع اسلامی است که وقایع سوریه نمونه بارز این توطئه‌افکنی است.

دبیر کل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: دشمنان اسلامی به دنبال این هستند با ایجاد این شعله در سوریه شعله‌های آن را از سوریه به عراق و از عراق به جاهای دیگر برافروزند تا اولا رژیم منحوس صهیونیسم از محاصره کشورهای اسلامی رها شود دوما زمینه تحکیم سلطه و سیطره استکبار بر جهان فراهم گردد و سوما تشکیل امت واحده اسلامی به تعویق افتد.

اراکی تاکید کرد: امروز ملت ایران و ملت‌های اسلامی در سراسر جهان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ثابت کردند امت واحده اسلامی در حال شکل‌گیری است و به یاری خدا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحقق این امت واحده اسلامی و شاهد شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول