اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

برنامه‎های قدس هر سال در حال گسترش است

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: هر ساله برنامه‌های روز قدس در حال توسعه و گسترش است به خصوص امسال در کشورهایی که در جریان بیداری اسلامی قرار دارند این برنامه‎ها گسترده‎تر شده است.

برنامه‎های قدس هر سال در حال گسترش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدحسن اختری ظهر امروز در جمع نمازگزاران و روزه‎داران گرگان اظهار داشت: این دوربینی و پیش‎بینی عمیق دینی و الهام گرفته از خدا برای امام بود که این فراخوان را در دنیا اعلام کرد و مردم جهان را با مسئله فلسطین آشنا ساخت.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه بزرگ سیاسی و عبادی است که خوشبختانه ملت ایران به شایستگی آن را در این راهپیمایی به نمایش گذاشت.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در خصوص نقش روز جهانی قدس، دستاوردها و ثمراتی که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغازگر شده است تصریح کرد: اهتمام و توجه برای پیگیری امر مقدسی که امام راحل آن را پایه‎گذاری کردند به خاطر از بین رفتن کفر و شرک و آزادی قدس شریف بوده است.

اختری فراخوان بزرگ روز قدس را یکی از معجزات بزرگ خداوند تبارک و تعالی عنوان کرد و بیان داشت: با الهام از خداوند و به فرمان امام راحل از زمان پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‎های روز قدس آغاز شده و اکنون شاهدیم هر ساله قدس در حال گسترش است.

وی به مسئله فلسطین و توطئه دشمنان اسلام  در این راستا اشاره کرد و یادآور شد: توطئه‎ فراگیری که دشمنان با همکاری کشورهای غربی پیش‎بینی کرده بودند از بین بردن فلسطین بوده و هست، آنها می‎خواهند مسئله فلسطین را تمام شده فرض کنند و حتی تعدادی از فلسطینیان را که در کشور فلسطین باقی مانده‎اند به کشور دیگری سوق دهند تا فلسطین در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار گیرد اما ندای مسلمانان جهان برای دفاع از فلسطین همواره بلند است و نقشه‎های دشمنان را خنثی کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کرد: امروز بعد از 33 سال که از این قضیه می‎گذرد وضعیت فلسطین روشن‎تر، مردم فلسطین در صحنه حاضرتر و قضیه فلسطین به عنوان مسئله روز می‎درخشد.

اختری متذکر شد: اکنون حکومت فلسطین در سرزمین‎های اشغالی برقرار است و اسرائیل در وضعیت بحرانی به سر می‎برد.

وی ثمره فراخوانی و ندای حضرت امام در روز قدس را ایجاد مقاومت و مقاوم‎سازی بر روحیه مسلمانان عنوان کرد و ابراز داشت: به فرمان امام این مقاومت در مردم برانگیخت که مسلمانان باید در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه سازش‎پذیری در برابر دشمنان راه چاره نیست اذعان کرد: برای اینکه جلوی دشمن گرفته شود باید ایستادگی کرد نه سازش، که به برکت اندیشه مقاومت شاهد هستیم که مردم لبنان توانستند پیروز شوند و بزرگترین شکست را در تاریخ اشغالگر قدس به اشغالگران صهیونیست بزنند.

اختری یادآور شد: لبنان در سال 2006 با مقابله جانانه 33 روزه در برابر تهاجم همه جانبه رژیم اشغالگر ایستادگی و اسرائیل را به زبونی کشید و این مقاومت در شهر غزه که 22 روز در برابر دشمنان بدون هیچ سلاحی برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ایستادگی کردند برگ زرینی را از خود به ثبت رساندند.

وی در پایان تاکید کرد: وعده حضرت امام(ره) که نابودی اسرائیل است به زودی رقم خواهد خورد و ان‌شاءالله قدس آزاد می‎شود.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول