اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان بهت رسانه‌های خارجی صورت گرفت

حضور پرشور مردم زلزله‌زده اهر در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری فارس: مردم داغدار و زلزله‌زده اهر در حضور خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خارجی که از حضور آنان مبهوت مانده بودند، اعلام کردند: روز قدس نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان بوده و نشانه عزت جهان اسلام است.

حضور پرشور مردم زلزله‌زده اهر در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، امت وفادار و همیشه در صحنه شهرستان اهر با وجود مصیبت وارده ناشی از زلزله و از دست دادن عزیزانشان داغدار بودند، حماسه دیگر آفریدند و با حضور حماسی و بی‌نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با شعارهای مرگ بر‌آمریکا و اسرائیل، "ارسباران اویاخدی انقلابا دایاخدی" بار دیگر میثاق ناگسستنی خود را با آرمان‌های مقدس امام راحل، شهدای گرانقدر و تبعیت از مقام عظمای ولایت اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که از روستاهای آسیب‌دیده و مناطق زلزله‌زده نیز حضور داشتند با روحیه‌ای بالای و پرشورتر از سال گذشته اعلام کردند: روز قدس روز زنده کردن مسئله فلسطین و روز مظهر وحدت ملت ایران است.

عباس فلاح نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این راهپیمایی حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را یک وظیفه دانست و حضور مردم اهر در راهپیمایی روز قدس را نشان از وفاداری ملت ایران و شهرستان اهر به آرمان‌های حضرت امام و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده را التیام بر رنج‌ اهالی مردم زلزله‌زده شهرستان عنوان کرد و افزود: تلاش‌های انجام شده در ساماندهی مسائل و مشکلات مناطق زلزله‌زده مشهود بود و امیدواریم با حضور مقام عظمای ولایت و دستور اکید معظم‌له مبنی بر تسریع در امدادرسانی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده، عملیات بازسازی نمود بیشتری پیدا کند.

فلاح همچنین از صبر و استقامت و همراهی مردم در مواجهه با مشکلات قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم روز قدس را نماد و یادگار ارزشمند امام راحل عنوان کرد و حضور و همراهی مردم را در این راهپیمایی با وجود زلزله اخیر و مشکلات پیش روی این عزیزان بسیار قابل توجه عنوان کرد.

جواد حاجی‌زاده همچنین از حضور مقام معظم رهبری در مناطق و روستاهای زلزله‌زده ارسباران و جلسه ستاد بحران استان را نشان از توجه رهبر فرزانه و علاقمندی معظم‌له به مردم آذربایجان و ارسباران عنوان کرد.

وی از مسئولان خواست بیش از پیش در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

راهپیمایی مردم زلزله‌زده اهر را چند خبرگزاری و شبکه تلویزیون خارجی پوشش دادند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول