اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

خبرنگاران خراسانی مسکن مهر دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی با اعطای مسکن مهر به خبرنگاران خراسانی فاقد مسکن موافقت کرد.

خبرنگاران خراسانی مسکن مهر دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در مراسم روز خبرنگار که در تالار ابن هیثم مرکز شهید بهشتی مشهد برگزار شد در واکنش به درخواست اعطای وام مسکن به خبرنگاران و پیگیری این موضوع، اظهار کرد: به هر خبرنگار فاقد مسکن، مسکن مهر تقدیم می‌شود.

استاندار خراسان رضوی خبرنگاری را تنها به یک روز خاص محدود ندانست و گفت: خبرنگاران نه تنها در روز بلکه در شب نیز به ارسال خبر و مخابره آن می‌پردازند و نباید تنها روز خبرنگار از فعالیت آنان در یک سال تقدیر شود.

وی افزود: خبر جزئی از زندگی روزمره همه افراد است و خبرنگاران در تمام عرصه‌ها فعال هستند که مصداق بارز آن را می‌توان به تعداد قابل توجه خبرنگاران شهید و جانباز اشاره کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به کارکرد رسانه‌ها و مطبوعات، گفت: یکی از کارکردهای رسانه انتقاد است و در این راستا انتقاد برگرفته از نقد واقعی حقیقت است.

صلاحی ادامه داد: من هیچ‌گاه از انتقادهای روزنامه‌ای یا رسانه‌ای که سبب تضعیف نظام و دولت نشود، ناراحت نشدم و اگر انتقاد در جایگاه صحیح خود و برای به تصویر کشیدن مشکلات باشد باید صورت پذیرد.

شجاعی مدیرمسئول روزنامه خراسان نیز در این مراسم به مشکلات حرفه خبرنگاری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات خبرنگاران امروز جامعه، نداشتن مسکن است.

مدیر مسئول روزنامه خراسان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها در اعطای وام مسکن خبرنگاران با ارائه پیشنهادی به استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان قطب خبری کشور است و با توجه به توانمندی‌های این استان بهتر است در یک برنامه پنج ساله اصحاب رسانه استان که فاقد مسکن هستند، مشمول این طرح و برنامه شوند.

انتهای پیام/ل20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول