اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه کاله مازندران:

باشگاه‌داری بخش خصوصی در ایران توسعه‌ نیافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه کاله مازندران گفت: باشگاه‌داری بخش خصوصی در کشورمان توسعه چندانی به خود ندیده است.

باشگاه‌داری بخش خصوصی در ایران توسعه‌ نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهمن سلیمانی جمعه شب در نشست هم‌اندیشی استاندار و مدیران کل مازندران با هیئت مدیره مجموعه لبنی کاله برای بررسی مشکلات تولیدی، ورزشی و صنعتی این مجموعه بیان داشت: در بخش تیمداری بخش خصوصی نه تنها کاله بلکه بسیاری از تیم‌های خصوصی و شخصی کشورمان مشکلات زیادی دارند که این امر به مشکلی عمومی تبدیل شده است.

وی افزود: باشگاه داری بخش خصوصی در کشورمان توسعه‌ای به خود ندیده است و روز به روز شاهد افزایش موانع بر سر راه باشگاه‌ها هستیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه در برنامه توسعه پنجم حرکتی برای کاهش هزینه‌های قابل قبول باشگاه‌های خصوصی درنظر گرفته نشده و همچنین نمایندگان مجلس نیز اقدامی انجام ندادند، گفت: این سوال برای باشگاه‌های خصوصی ایجاد شده که هزینه‌های‌شان در بخش تیمداری باید از چه راهی تامین شود.

وی با اعلام اینکه برخی از تیم‌های ورزشی در رشته فوتبال که خصوصی کار خود را پیش می‌برند بالای 15 میلیارد تومان هزینه کردند، تصریح کرد: تیم مهرام که در لیگ برتر بسکتبال تیم‌داری می‌کند تنها برای یک رشته ورزشی شش میلیارد تومان هزینه کرده است.

سلیمانی با اعلام اینکه در نامگذاری باشگاه ورزشی والیبال خود را با عنوان کاله مازندران ثبت کردیم تا مرزهای شهرستانی در مازندران از میان برداشته شود، عنوان کرد: سهام‌داران این تیم‌های لیگ برتری و دسته یک چه در والیبال و چه در بسکتبال از گروه شرکت‌های کاله هستند.

مدیرعامل باشگاه کاله مازندران در زمینه سالن 8 هزار نفری این تیم خاطرنشان کرد: مطالعات این پروژه انجام شده و نقشه‌های آن آماده است.

وی با اعلام اینکه ما هم‌اکنون بر سر دوراهی احساسات مردم و هزینه‌های زیاد تیمداری مطلوب در لیگ برتر ماندیم، گفت: در بحث تیم‌داری منطق این بوده که شناسنامه ما سالن مناسب ورزشی برای دیدارها و تمرینات است ولی ساخت سالنی در خور شان نام کاله با هزینه‌های زیادی روبرو است.

سلیمانی گفت: مسئولان استانی باید به ورزش این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا این تیم هم بتواند به طور مطلوب تیم‌داری کرده و در ساخت سالن خود نیز گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول