اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال انجام می‌شود

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک مهدهای کودک‌ در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: دوره مربیگری ژیمناستیک مهدهای کودک‌ در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک مهدهای کودک‌ در آذربایجان‌غربی

نادر مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه نفرات برتر تیم ترامپولین استان به اردوی تیم ملی در یزد دعوت شدند، اظهار داشت: میلاد خندانی‌راد و میلاد امانی به همراه ناصر هشیاری به عنوان مربی به اردوی دو روزه تیم ملی ترامپولین که در شهر یزد برگزار می‌شود، از سوی فدراسیون ژیمناستیک دعوت شدند.

وی با بیان اینکه دوره مربی‌گری ژیمناستیک مهد کودک در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: این دوره با هماهنگی هیئت ژیمناستیک استان و فدراسیون در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار می‌شود.

مدنی با اشاره به فعالیت‌های هیئت ژیمناستیک در سال 91، تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون در تهران، اعزام تیم دختران به تبریز و کسب مقام سوم مسابقات، انتخاب علی خلیلی به تیم ملی نخبگان ایروبیک در رده سنی نوجوانان و برگزاری کلاس داوری درجه دو هنری از مهم‌ترین فعالیت‌های هیئت در سال جاری بود.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین اعزام تیم آکروژیم به مسابقات المپیاد کشوری، برگزاری کارگاه آموزشی بانوان، برگزاری مسابقات جام رمضان و مراسم تجلیل از قهرمانان سال‌های 90 و 91 از دیگر فعالیت‌های هیئت در پنج ماهه نخست سال جاری است.

وی با بیان اینکه هیئت ژیمناستیک استان از استادیوم تختی به خانه ژیمناستیک منتقل شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل امکانات مناسب خانه ژیمناستیک، همه فعالیت‌های هیئت و همچنین برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی و اردوها در این مکان انجام می‌شود.

مدنی با بیان اینکه همه هیئت‌های شهرستانی فعال هستند، ادامه داد: در این راستا مهاباد، خوی، سلماس، بوکان، اشنویه، شوط و میاندوآب از سایر شهرستان‌ها فعال‌تر هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی نخستین روزنه پیشرفت ورزش ژیمناستیک را از مهد کودک‌ها عنوان کرد و گفت: در این راستا هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با مدیران و مربیان مهد‌کودک‌ها رابطه تنگاتنگ داشته و چندین دوره مربی‌گری مختص مهد کودک‌ها برگزار کرده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول