اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در درگیری مرزبانان هنگ مرزی تایباد با اشرار

بالغ بر 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز تایباد کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از کشف مواد افیونی در مرزهای خراسان‌رضوی خبر داد و گفت: در این درگیری مقدار 20 کیلو و 650 گرم تریاک، 10 کیلو و 300 گرم حشیش و 12 کیلو و 200 گرم مرفین کشف و ضبط شد.

بالغ بر 42 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز تایباد کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان‌رضوی، سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم تقوی اظهار کرد: در راستای اجرای عملیات‌های هدفمند مبتنی بر اطلاعات به دست آمده، مرزداران هنگ مرزی تایباد سد راه قاچاقچیان مواد مخدر که قصد نفوذ و ورود به داخل خاک کشور را داشتند، شدند.

تقوی در ادامه بیان داشت: ماموران این فرماندهی در نهایت در یکی از معابر ورودی مرزهای شرق کشور، با اشرار برخورد و درگیر می‌شوند که با توجه به اشرافیت و اقتدار عملیاتی و هوشیاری مامورین مرزی، اشرار که توان مقابله با مرزبانان را نداشتند با به جای گذاشتن مواد و تجهیزات مجبور به فرار به عمق خاک کشور مقابل شدند.

وی در ادامه افزود: در این درگیری ماموران هنگ تایباد موفق شدند یک نفر از اشرار مسلح قاچاقچی را به هلاکت رسانده و مقدار 20 کیلو و 650 گرم تریاک، 10 کیلو و 300 گرم حشیش و 12 کیلو و 200 گرم مرفین را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ل30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول