اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اردبیل:

فطریه با محوریت مساجد جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در روز عید فطر، فطریه‌های مردم با محوریت مساجد و محلات جمع‌آوری شده و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی در اختیار محرومان و نیازمندان همان منطقه و محله قرار می‌گیرد.

فطریه با محوریت مساجد جمع‌آوری می‌شود

بهمن دستاری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما با مشارکت دادن هیئت امنای مساجد و محلات جمع‌آوری فطریه را در روز عید فطر در قالب پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه شاهد خواهیم بود تا بعد از اتمام جمع‌آوری این صندوق‌ها مورد باز‌بینی و شمارش قرار گرفته و مبالغ جمع‌آوری شده با دست هیئت امنا و ائمه جماعات به دست نیازمندان برسد.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد استان سال گذشته 220 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری کرده بود، خاطرنشان کرد: امسال با طراحی برنامه منسجم و متشکل امیدواریم این میزان فطریه جمع‌آوری شده به همراه کفاره به بیش از 300 میلیون تومان برسد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: هموطنانمان چه قبل و چه بعد از نماز عید فطر می‌توانند فطریه خود را پرداخت کنند تا هم به انجام فرایض دینی موفق شده و هم بتوانند بخشی از نیازمندی جامعه هدف ما را برطرف کنند.

دستاری ادامه داد: ما بعد از ماه رمضان ادامه برنامه کاروان سلامت را با مشارکت جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی شاهد خواهیم بود تا در کنار حمایت‌های مادی خانواده‌های نیازمند از حمایت‌های بهداشتی، درمانی و معنوی نیز برخوردار شوند.

این مسئول همچنین از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: در این زمینه نیز هموطنان خیر‌اندیش ما می‌توانند مشارکت مطلوب و مورد نظر را داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول