اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز:

سخت‌ترین بازی را برابر سپاهان تجربه کردیم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازی برابر سپاهان اصفهان به طور قطع سخت‌ترین دیدار ما در لیگ برتر بوده است.

سخت‌ترین بازی را برابر سپاهان تجربه کردیم

رحمان احمدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌‌کردیم،‌ سپاهان در این دیدار برای کسب پیروزی حاضر شده و از همان دقایق نخست بازی حملات بسیاری را بر روی دروازه ما طراحی کردند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ما نیز برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و همین امر موجب شد که بازی جذاب، پربرخورد و بالاخره زیبایی و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

بازیکن شماره یک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که رفتار هواداران سپاهان با وی در این بازی چگونه بوده است‌؟ گفت: من سال‌ها در اصفهان حضور داشته و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار بستم.

احمدی‌ تاکید کرد: هواداران سپاهان افرادی فهیم و فوتبال دوستی هستند و وضعیت مرا درک می‌کنند، به همین دلیل شاهد محبت بسیاری از آنها به خودم بودم.

* از ناراحتی هواداران سپاهان خوشحال نشدم

وی ادامه داد: نباید رفتار اندک هواداران را به کل مردم اصفهان نسبت دهیم و در این بازی نیز به دلیل اینکه تماشاگران سپاهان ناراحت ورزشگاه را ترک کردند،‌ خوشحال نشدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این دیدار ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم و در نهایت نیز پیروز میدان شدیم.

احمدی تاکید کرد: از اینکه می‌گویند من ناجی دروازه سایپا بودم،‌ راضی نیستم و تمام بازیکنان و کادر فنی ما برای کسب پیروزی در برابر بهترین تیم فوتبال حال حاضر ایران مشارکت داشتند.

وی بیان داشت: خوشبختانه بازیکنان سایپا به ویژه جوانان از نام و آوازه بازیکنان بزرگ سپاهان نترسیده و با شجاعت تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادند.

احمدی در پایان اظهار داشت: سایپا امسال به دنبال قرار گرفتن در جمع 3 تیم بالای جدول است و طی 5 بازی اخیر ثابت کردیم که شایستگی چنین جایگاهی را داریم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول