اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه تحقیقات شهرداری‌های خراسان رضوی:

رویکرد فرهنگی در فعالیت‌های شهردار‌ی‌ها مورد توجه قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های استان مهمترین جبهه انقلاب اسلامی را جبهه فرهنگی عنوان کرد.

رویکرد فرهنگی در فعالیت‌های شهردار‌ی‌ها مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، امیر فرهادیان در نشست مشترک با مدیران این مجموعه، اظهار کرد: امروز همچون دوران دفاع مقدس، لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی در سطح خرد تا کلان جامعه احساس می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 30 دستگاه اجرایی در کشور کار فرهنگی انجام می دهند، اظهار داشت: حرکت به سمت جلو با رویکرد فرهنگی در کنار رفتار و گفتار فرهنگی نتیجه بخش خواهد بود که باید در این راستا برنامه‌ریزی کرد.

مدیر موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی تصریح کرد: تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری از مهمترین وظایف شوراها در زمینه امور فرهنگی است.

فرهادیان با اشاره به برنامه دشمنان اسلام برای هدف قرار دادن  نظام خانواده، گفت: برای مقابله با این تهاجم فرهنگی باید با دقت و ظرافت و به دور از افراط و تفریط برنامه‌ریزی نمود.

در ادامه این جلسه علی رجبی معاون آموزش و پژوهش موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های استان گفت: در حال حاضر کسانی باید به امور فرهنگی بپردازند که کار فرهنگی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش تخصص کارشناسان فرهنگی، افزود: دانشجویان ظرفیت خوبی در سطح کشور هستند که باید از وجود آنان در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کرد.

انتهای پبام/ی30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول