اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره به 10 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره به 10 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده شهری خبر داد.

اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره به 10 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات زلزله‌زدگان که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی دولت و مجلس تسهیلات 12.5 میلیون تومانی ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده به 17.5 میلیون تومان افزایش یافته و کارمزد چهار درصد آن نیز حذف می‌شود.

وی افزود: به علت ساماندهی احشام روستائیان آسیب‌دیده با معرفی سازمان جهادکشاورزی تسهیلات لازم جهت ایجاد مکانی مناسب برای دام نیز اعطا می‌شود تا مقدمات لازم برای استقرار دام روستائیان زلزله‌زده فراهم شود.

این نماینده مجلس گفت: هم‌اکنون از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای تسریع در عملیات اجرایی ساختمان‌ها هستیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بازرسی از 17 هزار واحد مسکونی شهری توسط اکیپ‌های فنی و تخصصی آغاز شده و به زودی یک میلیون تومان وام بلاعوض در مناطق زلزله‌زده پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با هر مدیر و مسئولی که در اجرای امور محوله به زلزله‌زدگان تعلل و کم‌کاری کند، برخورد جدی می‌کنیم.

فلاحی باباجان با دعوت مردم به صبر و بردباری گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در کم‌ترین زمان ممکن مشکلات زیادی که بر اثر زلزله برای مردم شریف اهر و هریس به وجود آمده است با همت مردم و مسئولان و پیگیری‌های لازم برطرف شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول