اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

شوراهای فرمانداری شیراز فعال شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: تمام شوراهای نیمه‌فعال و غیر‌فعال در فرمانداری شیراز عملیاتی شدند و جلسات آنها نیز به طور منظم در حال برگزاری است.

شوراهای فرمانداری شیراز فعال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تشکیل جلسات مختلف به تنهایی کافی نیست و آنچه اهمیت دارد نتیجه ملموس و عینی برگزاری جلسات در سطح شهر است، اظهار داشت: نخستین برنامه در فرمانداری شیراز کاهش مجالس تشریفاتی و غیر‌ضروری و سپس آسیب‌شناسی و نیازسنجی این شهرستان به منظور برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های مختلف و فعال‌کردن شوراهای نیمه‌فعال یا غیرفعال در این فرمانداری بود.

فرماندار شیراز افزود: برنامه‌محوری به همراه ارائه طرح از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شهرستان شیراز از دیگر برنامه‌های مورد تاکید بود که تاکنون بیش از 40 طرح آماده و تعدادی از این طرح‌ها نیز عملیاتی شده‌اند و طرح ارتقای امنیت اجتماعی شیراز از جمله این طرح‌ها بوده است.

نماینده عالی دولت در شیراز در مورد تعداد شوراهای تشکیل شده در فرمانداری این شهرستان گفت: بیش از 40 شورا باید با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و تصمیمات لازم در مورد پیگیری مطالبات مردمی و رسیدگی به مسائل شهرستان اتخاذ می‌شد که تمام این شوراها هم‌اکنون فعال شده و جلسات آن به طور منظم در حال برگزاری است.

زرین‌کلاه در مورد نام شوراهای تشکیل شده گفت: می‌توان به شوراهایی مانند فرهنگ عمومی، ورزش و جوانان، ثبت احوال، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، مسکن، اشتغال و سرمایه‌گذاری، توان‌بخشی مبتنی بر جامعه، بهداشت و سلامت، حمل و نقل و ترافیک، برنامه‌ریزی، تامین، عشایری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کمیته دستگاه‌های خدمات‌رسان و ... اشاره کرد.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شهرستان شیراز خواست تا تهیه و تدوین طرح‌ها و برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مدیران در آغاز مدیریت خود نخواهند برخی کارها را از صفر آغاز کنند و این فرصت‌سوزی می‌تواند توسعه پایدار این شهرستان را با موانع رو‌به‌رو کرده و روند آن به کندی پیش برود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول