اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از حضور موفق در کاراته قهرمانی آسیا

مربی قمی مشاور فنی فدراسیون کاراته شد

خبرگزاری فارس: مربی مطرح و سرشناس کاراته استان قم مسئولیتی جدید بر عهده گرفت و بعد از سال‌ها هدایت تیم ملی، مشاور فدراسیون کاراته شد.

مربی قمی مشاور فنی فدراسیون کاراته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در جلسه‌ای که با حضور رئیس فدراسیون کاراته و دبیر این فدراسیون برگزار شد، با پیشنهاد دباغیان که برای کمک به تیم ملی اعلام آمادگی کرده بود، موافقت شد و در نهایت قرار شد وی مشاور فنی رئیس فدراسیون در تیم ملی شود.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که دباغیان فردی بسیار علاقمند به کاراته و موفقیت این رشته است و موفقیت تیم ملی همراه او در مسابقات جهانی 2003 در مارسی به عنوان سرمربی یکی از افتخارات ارزشمند این مربی مطرح کاراته کشور است.

دباغیان که نزدیک به 15 سال هدایت تیم ملی کاراته کشورمان در میادین مختلف آسیایی، بین‌المللی و جهانی را بر عهده داشته است، خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای به تیم ملی داشته و به همین دلیل رئیس فدراسیون کاراته تصمیم گرفت وی مشاور فدراسیون کاراته در امور تیم‌های ملی باشد.

انتخاب دباغیان در این مسئولیت جدید در حالی صورت گرفت که با نظر حبیب الله ناظریان مدیر فنی تیم ملی کاراته قرار شده است که بعد از مسابقات آسیایی ازبکستان فضایی فراهم شود تا کاراته‌کارانی که توان کمک به تیم ملی را دارند در اردوها حضور داشته باشند و فرصتی دیگر به آنها داده شود که این اتفاق افتاد و ورزشکارانی مانند حسین روحانی، جاسم ویشگاهی، نادر جودت، مازیار الهامی، درفشی فر و چند نفر دیگر به انتخابی‌ها راه یافتند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول