اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اعلام کرد

22 پروژه در دست اقدام توسعه مشارکت‌های غیردولتی آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: 22 پروژه توسعه مشارکت‌های غیردولتی آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در دست اقدام است.

22 پروژه در دست اقدام توسعه مشارکت‌های غیردولتی آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی

 مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد پروژه شامل هفت پروژه در دست اقدام به منظور واگذاری اجرا به سرمایه‌گذاران، چهار پروژه در دست اقدام به منظور اجرا از طریق سرمایه گذار داخلی و 11 پروژه پیشنهادی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور اخذ مجوز واگذاری اجرا به سرمایه ‌گذاران است‌.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام به منظور واگذاری اجرا به سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: ایجاد تأسیسات فاضلاب شاهین‌دژ، ایجاد تأسیسات فاضلاب قره‌ضیا‌ءالدین، احداث تصفیه‌خانه آب مهاباد، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ماکو، آب‌رسانی به شهر سلماس، آب‌رسانی به شهر خوی و واگذاری تصفیه‌خانه شماره یک ارومیه را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه‌ها، افزود: برآورد اولیه این پروژه‌ها یک هزار و 796 میلیارد ریال است.

آقازاده با اشاره به اینکه پروژه‌های در دست اقدام به منظور اجرا از طریق سرمایه‌گذار داخلی، خاطرنشان کرد: برآورد اعتبار برای این پروژه‌ها نیز 44 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به وجود 11 پروژه پیشنهادی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای اخذ مجوز واگذاری اجرا به سرمایه‌گذاران، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب، طرح انتقال آب از چاه‌ها، احداث تصفیه‌خانه آب، جمع‌آوری و انتقال فاضلاب را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این پروژه‌ها در صورت تایید در شهرستان‌های خوی، تکاب، ارومیه، سلماس، نقده، ماکو، قوشچی و قولنجی اجرایی می‌شوند. 

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول