اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام رمضان

تیم فوتسال دانشگاه آزاد نیکشهر قهرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال نیکشهر گفت: در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان نیکشهر، تیم دانشگاه آزاد این شهرستان به مقام قهرمانی رسید.

تیم فوتسال دانشگاه آزاد نیکشهر قهرمان شد

رحیم بخش رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان نیکشهر با شرکت 40 تیم با حضور 480 ورزشکار در قالب 10 گروه چهار تیمی در این رقابت‌ها شرکت داشتند که با انجام 80 بازی از اول رمضان آغاز و با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: بازی فینال بین دو تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر و شهرداری اسپکه برگزار شد که بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم بسیج دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه سه بر یک شهرداری اسپکه را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس هیئت فوتبال نیکشهر ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات، تیم فوتسال تیام به مقام سوم دست یافت.

رئیسی بیان کرد: بهترین‌های مسابقات فوتسال جام رمضان نیکشهر، عمر بلوچ به عنوان بهترین مربی از تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر، ارسلان سابک‌زهی بهترین سرپرست از تیم میرکی هیچان، کاپ اخلاق مسابقات به تیم میرکی هیچان، پدیده مسابقات جواد درخشیده از تیم چمران چندوکان، بهترین بازیکنان حکیم دانش از تیم شهرداری اسپکه، نورمحمد زین‌الدینی از تیم بانک صادرات اسپکه، محمدعارف اربابی از تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر و بهترین دروازه‌بان مصیب بلیده از تیم تیام، ایمان یاسمی از تیم بانک صادرات اسپکه و صدیق بلوچزهی از تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، با اخلاق‌ترین مربی امید کرمی از تیم شهرداری اسپکه با اخلاق‌ترین بازیکنان خلیل‌الرحمن صالحی از تیم تیام و افشین دانشور از تیم میرکی هیچان، بهترین گلزنان علی اولیایی از تیم دانشگاه پیام نور و جواد درخشیده از تیم چمران چندوکان با 10 گل‌زده و بهترین تماشاگران حافظ عثمان بارانی، فقیرمحمد محبی و جاسم رئیسی معرفی شدند.

وی گفت: به تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر به عنوان قهرمان مسابقات فوتسال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی و مبلغ 700 هزار تومان هدیه نقدی از طرف هیئت فوتبال و مبلغ 200 هزار تومان از طرف فرمانده سپاه نیکشهر، تیم شهرداری اسپکه لوح تقدیر و کاپ مقام دوم و مبلغ 350 هزار تومان هدیه نقدی از طرف هیئت فوتبال و مبلغ 200 هزار تومان از طرف شهرداری اسپکه، تیم تیام به عنوان مقام سوم لوح تقدیر و مبلغ 200 هزار تومان هدیه نقدی از طرف هیئت فوتبال تعلق گرفت.

رئیس هیئت فوتبال نیکشهر بیان داشت: جام فوتسال به مناسبت ماه مبارک رمضان همراه با استقبال خوب تماشاگران و فوتبال دوستان نیکشهری در سالن فوتسال چند منظوره شهید صغیرا برگزار شد.

رئیسی با اظهار تأسف از عدم حمایت ورزشکاران در نیکشهر گفت: از میان تیم‌های شرکت کننده تنها 10 تیم از سوی ادارات، شرکت‌ها و بانک‌های این شهرستان حمایت مالی شدند و بقیه تیم‌ها به دلیل نداشتن اسپانسر با هزینه شخصی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول