اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

هفته دولت فرصت اکران خدمات بی‌منت خدمتگزاران نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای اکران خدمات دولت و فعالیت‌های بی‌منت خدمتگزاران نظام است.

هفته دولت فرصت اکران خدمات بی‌منت خدمتگزاران نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در کوثر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با حیات و شهادت خود بزرگترین درس ایثار و اخلاص در عمل را به دولت‌مردان نشان دادند و همه ما خدمتگزاران نظام باید خود را پیروان این شهدا بدانیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که این خدمات به مردم معرفی و ارائه شود، از سرمایه‌گذاری 52 میلیارد ریالی در پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر خبر داد.

این مسئول با یادآوری اینکه تمام این اعتبارات صرف پروژه‌های نیمه تمام و لازم‌الاجرای شهرستان می‌شود، افزود: با این اعتبار 23 پروژه در بخش‌های مسکن روستایی، کشاورزی، بهداشت، راه روستایی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق‌رسانی، خانه عالم، مسجد و پروژه‌های عمران شهری اجرا شده است.

رئیس‌ساداتی همچنین با اشاره به اینکه مقام ارشد استان اعتقادی به کلنگ‌زنی‌های بی‌مورد و بی‌سرانجام ندارد، ابراز داشت: تنها در هفته دولت چهار طرح و پروژه را در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌کنیم و مابقی فعالیت‌های ما معطوف به افتتاح پروژه‌ها خواهد بود.

فرماندار کوثر هفته دولت را فرصتی برای اطلاع‌رسانی شفاف عملکرد دولت توسط مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از همه مسئولان شهرستان خواست عملکرد دستگاه خود را به ‌صورت دقیق و شفاف به اطلاع شهروندان برسانند.

رئیس‌ساداتی اتحاد و هم‌افزایی مردم و مسئولان را یکی از محوری‌ترین عوامل تحقق اهداف اجرایی و مدیریتی در شهرستان دانست و گفت: باید علیرغم سلایق و گرایش‌های مختلف فکری در کنار یکدیگر و با قدرت افق‌های روشنی برای کوثر در سال‌های آینده ترسیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، اطلاع رسانی خدمات دولت در سطح شهر و روستاها، آذین‌بندی میادین و خیابان‌های اصلی شهر متناسب با شعایر اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و هنری را از جمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کوثر عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول